رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 دی 1397 - 19:00
  • کد خبر : ۳۷۰۷
  • چاپ خبر : سیامند رحمان سومین وزنه‌بردار برتر معلول جهان در سال ۲۰۱۸

سیامند رحمان سومین وزنه‌بردار برتر معلول جهان در سال ۲۰۱۸

سیامند رحمان ، وزنه‌بردار اهل شهرستان اشنویه در نظرسنجی برترین وزنه‌برداران معلول جهان در سال ۲۰۱۸، عنوان سوم این نظرسنجی را کسب کرد.

  رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان‌غربی گفت: سیامند رحمان ، وزنه‌بردار اهل شهرستان اشنویه در نظرسنجی برترین وزنه‌برداران معلول جهان در سال ۲۰۱۸، عنوان سوم این نظرسنجی را کسب کرد. به گزارش یاریزان؛ علی امان زاده گفت: در نظرسنجی برترین وزنه‌برداران معلول جهان، چهار وزنه‌بردار به نام‌های سیامند رحمان از ایران، شریف […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان‌غربی گفت: سیامند رحمان ، وزنه‌بردار اهل شهرستان اشنویه در نظرسنجی برترین وزنه‌برداران معلول جهان در سال ۲۰۱۸، عنوان سوم این نظرسنجی را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ علی امان زاده گفت: در نظرسنجی برترین وزنه‌برداران معلول جهان، چهار وزنه‌بردار به نام‌های سیامند رحمان از ایران، شریف عثمان از مصر، جان کاستاندا از کلمبیا و ماریانا شوچوک از اوکراین به رقابت پرداختند که بعد از ثبت آرای کاربران شبکه‌های اجتماعی، ماریانا شوچوک بانوی ۲۲ ساله اوکراینی با کسب بیشترین آرا به عنوان بهترین وزنه‌بردار معلول سال ۲۰۱۸ معرفی شد. این وزنه‌بردار در سال ۲۰۱۸ توانست رکورد جهان را در جریان مسابقات قهرمانی اروپا در دسته ۵۵ کیلوگرم جابه‌جا کند.

 

------------------------------------

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولین آذربایجان غربی اظهارکرد: همچنین جان کاستادنا از کلمبیا دوم شد و سیامند رحمان به عنوان قوی‌ترین معلول جهان در رده سوم این نظرسنجی قرار گرفت.

امان زاده تصریح کرد: رده سومی سیامند در حالی به دست آمد که وی در نظرسنجی توئیتر ۷۸ درصد آرا را به خود اختصاص داد، در حالی که شوچوک پنج درصد، عثمان شریف شش درصد و کاستادنا ۱۱ درصد کسب کردند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی