رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 27 آذر 1399 - 10:13
  • کد خبر : ۸۹۲۶
  • چاپ خبر : سرنوشت تیم‌های صعود‌کننده به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان در هفته دوم مشخص می شود
در گروه ب؛

سرنوشت تیم‌های صعود‌کننده به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان در هفته دوم مشخص می شود

به گزارش یاریزان؛ بیستمین دوره مسابقات والیبال بانوان قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران آغاز شد. در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های سایپا تهران، شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل در گروه الف و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر در گروه ب دور مقدماتی به مصاف یکدیگر می‌روند. در پایان دور مقدماتی، چهار تیم برتر (تیم‌های اول و دوم هر گروه) در یک گروه برای رتبه‌های اول تا چهارم به مصاف یکدیگر می‌روند تا قهرمان مجوز حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا به عنوان نماینده ایران را به دست آورد.

هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان در گروه ب از امروز (پنج‌شنبه) آغاز خواهد شد تا در پایان این مرحله، سرنوشت تیم‌های صعود‌کننده به مرحله نهایی در این گروه مشخص شود و این موضوع هیجان مسابقات را به اوج خواهد رساند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان در گروه ب از امروز (پنج‌شنبه) آغاز خواهد شد تا در پایان این مرحله، سرنوشت تیم‌های صعود‌کننده به مرحله نهایی در این گروه مشخص شود و این موضوع هیجان مسابقات را به اوج خواهد رساند.

به گزارش یاریزان؛ هفته دوم متمرکز بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران در حالی در گروه الف از ۱۸ آذرماه به میزبانی قزوین برگزار ‌شد که در پایان، تیم‌های سایپا و شهرداری قزوین به ترتیب به کسب ۱۸ و ۱۱ امتیاز، به عنوان تیم‌های اول و دوم این گروه، به مرحله نهایی صعود کردند تا برای کسب رتبه‌های اول تا چهارم تلاش کنند.

 

------------------------------------

تیم‌های اکسون و سروقامتان بابل هم در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند تا در مرحله نهایی، برای یکی از رتبه‌های پنجم تا هشتم به مصاف حریفان بروند.

هفته دوم لیگ برتر متمرکز بانوان در گروه ب نیز از روز سه‌شنبه با ورود تیم‌ها به تهران آغاز ‌شده است و پیکان‌ تهران، ذوب‌آهن اصفهان، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس، ۴ تیم حاضر در این گروه در روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه، ۲۷، ۲۹ آذرماه و اول دی‌ ماه در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

پنج‌شنبه در مهم‌ترین دیدار هفته دوم در گروه ب، تیم پیکان که در حال حاضر با ۳ برد و ۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، میزبان ستارگان فارس است. شاگردان میترا شعبانیان در تیم پیکان تاکنون هر ۳ بازی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سرگذاشته‌اند و در این بازی قطعا به دنبال حفظ نوار بردهای متوالی خود هستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

از سوی دیگر، ستارگان فارس که تا کنون موفق به کسب برد و امتیاز در جریان بازی‌های لیگ نشده، تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا جبران مافات کند.

دیگر دیدار مهم نخستین روز هفته دوم، بین دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و خجسته اسلامشهر برگزار می‌شود. اصفهانی‌ها با هدایت فریبا صادقی، در حال حاضر ۲ برد و ۶ امتیاز دارند و تیم دوم جدول رده‌بندی هستند. پیروزی در این بازی، به تثبیت جایگاه دومی این تیم کمک زیادی خواهد کرد.

در طرف مقابل، خجسته اسلامشهر که با هدایت اعظم عیدی نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، قصد دارد با ثبت دومین برد خود در لیگ برتر، از رتبه سوم جدول فاصله بگیرد.

در پایان دور مقدماتی سرنوشت تیم‌های صعود‌کننده به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان مشخص می شود و چهار تیم برتر (تیم‌های اول و دوم هر گروه) در یک گروه برای رتبه‌های اول تا چهارم به مصاف یکدیگر می‌روند و چهار تیم دیگر (تیم‌های سوم و چهارم هر گروه) برای رتبه‌های پنجم تا هشتم و مشخص شدن جایگاه نهایی با هم مسابقه می‌دهند. دیدارهای این دو گروه نیز به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.

 

برنامه کامل هفته دوم گروه ب لیگ برتر والیبال بانوان و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:

 

پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه

ساعت ۱۴: ذوب ‌آهن اصفهان – خجسته اسلامشهر
داور اول: زینب حقی، داور دوم: هاله جعفری
ناظر داوری: اکرم ابوالقاسم و ناظر فنی: فائزه جعفری

ساعت ۱۷: پیکان تهران – ستارگان فارس
داور اول: هدیه صابری، داور دوم: راحله اکبرزاده
ناظر داوری: شهناز مهاجری و ناظر فنی: مهین مومن

 

شنبه ۲۹ آذرماه

ساعت ۱۴: ذوب آهن اصفهان – ستارگان فارس
داور اول: نرگس افشین، داور دوم: هاله جعفری
ناظر داوری: طوبی بهپوری و ناظر فنی: فائزه جعفری

ساعت ۱۷: خجسته اسلامشهر – پیکان تهران
داور اول: فرحناز قویدل، داور دوم: گل‌تکین ‌پذیره
ناظر داوری: پریچهره غفاری و ناظر فنی: اکرم ابن‌یمین

 

دوشنبه‌ یکم دی‌ماه

ساعت ۱۴: ستارگان فارس – خجسته اسلامشهر
داور اول: زینب حقی، داور دوم: گل‌تکین ‌پذیره
ناظر داوری: طوبی بهپوری و ناظر فنی: اکرم ابن‌یمین

ساعت ۱۷: ذوب آهن اصفهان – پیکان تهران
داور اول: ماندانا مطیعی، داور دوم: حوریه رضازاده
ناظر داوری: پریچهره غفاری و ناظر فنی: لیلی توکلی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی