رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 1 فروردین 1398 - 17:25
  • کد خبر : ۴۲۶۳
  • چاپ خبر : ستاره استقلال دست به افشاگری زد و ناگفته هایش را گفت!

ستاره استقلال دست به افشاگری زد و ناگفته هایش را گفت!

استقلال در هفته‌های اخیر اوج گرفته است اما حتی در روزهایی که این تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت وریا غفوری عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت.

  وریا غفوری مدافع محبوب و ستاره استقلال به بهانه نوروز ۱۳۹۸ ، تمام ناگفته‌های خود را بیان کرد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ وریا غفوری ستاره استقلال که به‎‌واسطۀ اظهار نظرهای جنجالی خود در ماه‌های اخیر حسابی بر سر زبان‌ها افتاده بود و حتی از سوی کمیته اخلاق نیز  احضار شد، در مصاحبۀ نوروزی خود […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا غفوری مدافع محبوب و ستاره استقلال به بهانه نوروز ۱۳۹۸ ، تمام ناگفته‌های خود را بیان کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ وریا غفوری ستاره استقلال که به‎‌واسطۀ اظهار نظرهای جنجالی خود در ماه‌های اخیر حسابی بر سر زبان‌ها افتاده بود و حتی از سوی کمیته اخلاق نیز  احضار شد، در مصاحبۀ نوروزی خود نیز اقدام به افشاگری در برخی از اتفاقات پشت پرده کرد.

غفوری در افشاگری خود اظهار داشت: مدیران ضعیف اجازه ندادند استقلال قهرمان آسیا شود! ما می‌دانستیم که می‌شود این ماجرا عملی شود، اما آنها تیشه به ریشه باشگاه زدند؛ برای آنکه افرادی دیگر به جام جهانی بروند نام مرا خط زدند، برای من این اتفاق خاطرۀ بسیار تلخی بود، من همیشه انتخاب‌هایم را درست کرده‌ام، پرسپولیس هم مرا می‌‎خواست اما از ابتدا من می‌خواستم پیراهن استقلال را بپوشم و تا ابد هم خواهم پوشید!


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی