رفتن به بالا
  • جمعه - 16 فروردین 1398 - 19:43
  • کد خبر : ۴۴۳۵
  • چاپ خبر : زهرا قنبری : حق هیچ اشتباهی در دیدار مقابل فلسطین را نداریم

زهرا قنبری : حق هیچ اشتباهی در دیدار مقابل فلسطین را نداریم

زهرا قنبری کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار مقابل فلسطین گفت: باید با هوشیاری و دقت بالا به مصاف فلسطین برویم و معتقدم حق هیچ اشتباهی را در این دیدار نداریم.

  زهرا قنبری کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار مقابل فلسطین گفت: باید با هوشیاری و دقت بالا به مصاف فلسطین برویم و معتقدم حق هیچ اشتباهی را در این دیدار نداریم.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ زهرا قنبری کاپیتان اهل کنگاور استان کرمانشاه تیم ملی فوتبال بانوان گفت:در بازی برابر فیلیپین از […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

زهرا قنبری کاپیتان کرمانشاهی تیم ملی فوتبال بانوان درباره دیدار مقابل فلسطین گفت: باید با هوشیاری و دقت بالا به مصاف فلسطین برویم و معتقدم حق هیچ اشتباهی را در این دیدار نداریم.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ زهرا قنبری کاپیتان اهل کنگاور استان کرمانشاه تیم ملی فوتبال بانوان گفت:در بازی برابر فیلیپین از لحاظ جسمانی کم نیاوردیم. عملکرد خوبی داشتیم اما متاسفانه نتوانستیم توپهایی را که به سمت دروازه حریف می زدیم، به گل تبدیل کنیم.

وی گفت:تمرین شب گذشته  نیز ریکاوری خوبی بود و به شرایط خوبی باز گشتیم. کادر فنی جلسات فنی و برنامه های دقیقی را در تمرینات برایمان در نظر گرفته اند و ما کاملا آماده دیدار برابر فلسطین هستیم.

زهرا قنبریهافبک نفوذی تیم ملی فوتبال در ادامه بیان کرد: برای بازی مقابل فلسطین نیز آماده هستیم. این تیم نیز برای پیروز می آید و با انگیزه برابر ما به رقابت می پردازد. ما باید قوی تر از بازی با فیلیپین بازی کنیم و حق اشتباهی نداریم و هر موقعیتی که داریم باید به بهترین نحو از آن استفاده کنیم تا جبران نتیجه بازی قبل را کنیم.ما تمرینات فشرده ای را در تهران پشت سر گذاشته ایم امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

گروهبندی و برنامه دیدارهای تیم ملی فوتبال بانوان در مرحله دوم انتخابی بازیهای المپیک ۲۰۲۰:

گروه A: میانمار (میزبان)، هند، اندونزی، نپال

گروه B: ویتنام، اردن، هنگ‌کنگ و ازبکستان (میزبان)

گروه C: چین تایپه، ایران، فیلیپین و فلسطین (میزبان قطر)

 

برنامه دیدار های تمی ملی بانوان ایراندر گروه C این رقابتها به شرح زیر است:

چهارشنبه ۱۴ فروردین ۹۸

ایران – فیلیپین / ۳ بر ۱ بسود فلیپین

 

شنبه ۱۷ فروردین ۹۸

فلسطین – ایران / ساعت ۱۷

 

سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸

چین تایپه – ایران / ساعت ۱۹

 

 

زهرا قنبری متولد ۱۴ اسفند ۱۳۷۰ بازیکن فوتبال اهل کنگاور استان کرمانشاه و عضو تیم ملی فوتبال زنان ایران است. پست اصلی او هافبک وسط است با این حال در پست‌های دیگری چون مهاجم و دفاع هم برای تیم ملی بازی کرده‌است. او در سال ۱۳۸۵ به عضویت تیم ملی فوتبال زنان درآمد و در پایان فصل ۹۳–۹۴ به عنوان برترین بازیکن لیگ برتر فوتبال بانوان انتخاب شد. همچنین او به عنوان نخستین لژیونر فوتبال بانوان ایران شناخته می‌شود و سابقه حضور در لیگ عراق و بازی در تیم گاز شمال کرکوک عراق را دارد.

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی