رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 2 آبان 1397 - 23:12
  • کد خبر : ۳۴۷۶
  • چاپ خبر : روناک حسین زاده  بانوی تکواندوکار سقزی همراه تیم ملی به “ووشی” چین اعزام شد
جهت حضور در رقابت های گرنداسلم؛

روناک حسین زاده  بانوی تکواندوکار سقزی همراه تیم ملی به “ووشی” چین اعزام شد

روناک حسین زاده تکواندوکار سقزی به منظور حضور در رقابت های کسب سهمیه تکواندو گرند اِسلم به شهر “ووشی” در کشور چین اعزام شد.

  روناک حسین زاده تکواندوکار سقزی به منظور حضور در رقابت های کسب سهمیه تکواندو گرند اِسلم به شهر “ووشی” در کشور چین اعزام شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مرحله دوم رقابت های تکواندو کسب سهمیه گرند اسلم از روز جمعه ۴ آبان ماه به مدت سه روز به میزبانی کشور چین برگزار می […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

روناک حسین زاده تکواندوکار سقزی به منظور حضور در رقابت های کسب سهمیه تکواندو گرند اِسلم به شهر “ووشی” در کشور چین اعزام شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مرحله دوم رقابت های تکواندو کسب سهمیه گرند اسلم از روز جمعه ۴ آبان ماه به مدت سه روز به میزبانی کشور چین برگزار می شود.

با اعلام سازمان تیم‌های ملی، تکواندوکاران بانوی کشورمان جهت حضور در این رقابت ها شب گذشته دوشنبه ۳۰ مهرماه تهران را به مقصد چین ترک کردند .

دومین دوره رقابت های تکواندو گرنداِسلم انفرادی در چهار وزن المپیکی ار روز هجدهم لغایت بیست و پنجم آذرماه در ووشی کشور چین برگزار می شود و بر همین اساس مرحله دوم مسابقات کسب سهمیه حضور در این رقابت‌ها نیز از روز جمعه ۴ آبان‌ماه آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد که در پایان سه نفر اول این مسابقات جواز حضور در رقابت های گرنداِسلم را دریافت خواهند کرد .

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در وزن ۵۷- کیلوگرم روناک حسین زاده تکواندوکار شایسته سقزی نیز به عنوان نماینده استان کردستان همراه تیم ملی کشورمان به این رقابت ها اعزام شد .

ناهید کیانی و آرمینا احمدی در وزن ۴۹- کیلوگرم، کیانا احمدی در وزن ۵۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۶۷+ کیلوگرم دیگر تکواندوکاران حاضر در گروه زنان هستند که تیم ملی کشورمان را در این رقابت ها همراهی می کنند .

گفتنی است، آزاده یاسائی به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی تکواندو ایران را برعهده دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی