رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 خرداد 1396 - 12:50
  • کد خبر : ۲۲۵۵
  • چاپ خبر : دو کاراته‌کای بانه‌ای ۵ نشان رقابت‌های بین‌المللی گرجستان را بر گردن آویختند
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان؛

دو کاراته‌کای بانه‌ای ۵ نشان رقابت‌های بین‌المللی گرجستان را بر گردن آویختند

  مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: دو کاراته‌کای بانه‌ای به عنوان تیم منتخب wskf ایران در کاپ بین‌المللی گرجستان ۵ نشان طلا و نقره بخش زنان و مردان را به خود اختصاص دادند.    ———————————— به گزارش یاریزان و به نقل از فارس؛ حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: تیم […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: دو کاراته‌کای بانه‌ای به عنوان تیم منتخب wskf ایران در کاپ بین‌المللی گرجستان ۵ نشان طلا و نقره بخش زنان و مردان را به خود اختصاص دادند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و به نقل از فارس؛ حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: تیم منتخب wskf ایران با کسب ۱۲ مدال رنگارنگ در رقابت‌های کاپ بین‌المللی گرجستان به کار خود پایان داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: در این رقابت‌ها که ۲۰۰ کاراته‌کا حضور داشتند، تیم منتخب wskf ایران موفق به کسب ۸ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز شد.

وی افزود: نیاز عزیزی کاراته‌کای بانه‌ای در مسابقات کاتا و کومیته انفرادی بخش زنان توانست دو نشان طلای این دوره از رقابت‌ها بر گردن بیاویزد و در کومیته تیمی با شکست گرجستان و ارمنستان مقام اول را بدست آورد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

جولایی خاطرنشان کرد: همچنین آسو عطاپور دیگر کاراته‌کای بانه‌ای در بخش کاتای انفرادی مدال طلا را بدست آورد و در مسابقات کاتای تیمی نیز به نشان نقره دست یافت.

گفتنی است، ایران، ارمنستان، گرجستان، آلمان، قزاقستان و آذربایجان کشورهای شرکت‌کننده در این رقابت‌ها بودند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی