رفتن به بالا
  • جمعه - 2 تیر 1396 - 16:50
  • کد خبر : ۲۳۷۱
  • چاپ خبر : دو ملی پوش سنندجی و کرمانشاهی به مسابقات بین‌المللی دوومیدانی اعزام می‌شوند
پس از موفقیت در مسابقات انتخابی؛

دو ملی پوش سنندجی و کرمانشاهی به مسابقات بین‌المللی دوومیدانی اعزام می‌شوند

  دو ملی پوش سنندجی و کرمانشاهی به دو رقابت بین‌المللی دوومیدانی بمیزبانی قزاقستانو هندوستان اعزام می‌شوند و در ماده های ۱۱۰ متر با مانع و ۳ هزار متر با مانع به مصاف حریفان خود می‌روند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ تیم ملی ایران در دو رقابت‌ بین‌المللی دوومیدانی کشورهای قزاقستان و هندوستان در تیرماه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دو ملی پوش سنندجی و کرمانشاهی به دو رقابت بین‌المللی دوومیدانی بمیزبانی قزاقستانو هندوستان اعزام می‌شوند و در ماده های ۱۱۰ متر با مانع و ۳ هزار متر با مانع به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ تیم ملی ایران در دو رقابت‌ بین‌المللی دوومیدانی کشورهای قزاقستان و هندوستان در تیرماه امسال شرکت خواهد کرد و دو ملی پوش سنندجی و کرمانشاهی در این مسابقات به میدان خواهند رفت.

تیم ملی دوومیدانی کشورمان برای حضور در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام کازانف قزاقستان امروز دوم تیرماه تهران را به مقصد این کشور ترک کرد.

مسابقات بین‌المللی دوومیدانی کازانف قزاقستان در دو نوبت صبح و عصر در شهر آلماتی پایتخت کشور قزاقستان برگزار می‌شود و ورزشکاران کشورمان در بخش مردان در مواد مختلف با سایر شرکت کنندگان به رقابت می‌پردازند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

میلاد سیار دونده ملی پوش کردستانی نیز با نظر کادر فنی دوومیدانی تیم ملی کشورمان را در مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام کازانف قزاقستان همراهی می‌کند.

سیار در اواسط خردادماه در رقابت‌های انتخابی تیم ملی دوومیدانی در ماده ۱۱۰ متر بامانع به میدان رفت و با رکورد ۱۴.۰۶ صدم ثانیه به مقام قهرمانی دست یافت و علاوه بر کسب نشان ارزشمند طلا، جواز شرکت در این مسابقات قزاقستان را کسب کرد.

این ورزشکار سنندجی در خردادماه سال ۹۳ نیز در قالب تیم ملی کشورمان به جام کازانف قزاقستان اعزام شد و موفق شد نشان نقره را کسب کند و بر سکوی دوم قرار گیرد.

مسابقات بین‌المللی دوومیدانی جام کازانف قزاقستان در روزهای ۲ و ۳ تیرماه در شهر آلماتی برگزار می‌شود.

 

همچنین حسین کیهانی ورزشکار کرمانشاهی نیز با نظر کادر فنی و پس از موفقیت در مسابقات انتخابی، بعنوان نماینده ۳ هزار متر بامانع عازم رقابت های قهرمانی آسیا بمیزبانی کشور هندوستان خواهد شد.

تیم ملی دو و میدانی ایران با ۱۰ ورزشکار (۹ آقا و یک خانم) در ۹ ماده به مسابقات قهرمانی آسیا در هندوستان اعزام می شود.

بیست و دومین دوره مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا ۱۷ و ۱۸ تیرماه برگزار خواهد شد.

 

دو ملی پوش سنندجی و کرمانشاهی / دو ملی پوش سنندجی و کرمانشاهی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی