رفتن به بالا
  • سه شنبه - 17 اردیبهشت 1398 - 12:04
  • کد خبر : ۴۹۱۹
  • چاپ خبر : دومین اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین زیر نظر حسین توکلی خواهد بود

دومین اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین زیر نظر حسین توکلی خواهد بود

سیامند رحمان ، وزنه‌بردار اهل شهرستان اشنویه در نظرسنجی برترین وزنه‌برداران معلول جهان در سال ۲۰۱۸، عنوان سوم این نظرسنجی را کسب کرد.

رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین از آغاز دومین اردوی تیم ملی به سرمربیگری حسین توکلی خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس انجمن وزنه برداری جانبازان و معلولین از آغاز دومین اردوی تیم ملی به سرمربیگری حسین توکلی خبر داد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛ بابک محمدی، رئیس انجمن پارا وزنه برداری  اظهار داشت: دومین اردوی تیم ملی وزنه برداری از اواخر اردیبهشت ماه به سرمربیگری حسین توکلی به مدت ده روز آغاز می شود.

محمدی افزود: در این اردو توکلی، به عنوان سرمربی، علی محمودی و احمد ملاحسینی نیز به عنوان مربی تیم ملی را هدایت می کنند.

وی ادامه داد: ما برای مجید فرزین دسته وزنی ۸۰ یا ۸۸ کیلوگرم را در نظر گرفته بودیم و از او در اردوی قبل دعوت کردیم تا شرایط جسمانی و فنی وی را بعد از چند ماه ارزیابی کنیم که در اردو حاضر نشد و به فدراسیون و انجمن نیز در مورد علت غیبت خود توضیحی نداد. بنابراین در این اردو با ترکیب ۹ ورزشکار به تمرینات ادامه خواهیم داد و چون مجوزهای لازم را برای تغییر اوزان داریم، ملی پوشان در وزنی که برای خودشان و تیم مناسب خواهد بود به تمرین می پردازند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس انجمن پارا وزنه برداری با اشاره به وضعیت تمرینی سیامند رحمان تاکید کرد: سیامند رحمان با توجه به آمادگی و شرایطی که دارد با هماهنگی انجمن و فدراسیون اردوی قبل را به صورت غیر متمرکز در استان خود به تمرین پرداخت و برای دومین اردو هم از مجوز تمرین غیر متمرکز برخوردار است.

وی در خصوص ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابت های جهانی قزاقستان گفت: در صورت ثبت رکوردهای مورد نظر و حفظ سلامت جسمانی و آمادگی وزنه برداران با همین ترکیبی که در حال حاضر به اردو دعوت کردیم راهی قزاقستان خواهیم شد.

بابک محمدی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقات جهانی قزاقستان سومین دوره از رقابت های کسب سهمیه ورودی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ است. ما در مسابقات جهانی مکزیک و قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ژاپن سهمیه ورودی را کسب کرده ایم اما برای تثبیت سهمیه‌های خود باید در چنین مسابقاتی شرکت کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی