رفتن به بالا
  • یکشنبه - 8 دی 1398 - 21:28
  • کد خبر : ۵۸۱۹
  • چاپ خبر : پایان دوره آموزشی مدیریت ورزشی و فرهنگ و اخلاق اجتماعی در ورزش

پایان دوره آموزشی مدیریت ورزشی و فرهنگ و اخلاق اجتماعی در ورزش

به گزارش یاریزان؛ دوره آموزشی با محوریت "مدیریت ورزشی" و "فرهنگ و اخلاق اجتماعی" در ورزش با حضور نواب رییس هیات‌های استانی تنیس روی میز برگزار شد. 

  دوره آموزشی با محوریت “مدیریت ورزشی” و “فرهنگ و اخلاق اجتماعی” در ورزش با حضور نواب رییس هیات‌های استانی تنیس روی میز برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ در دوره آموزشی یک روزه با محوریت “مدیریت ورزشی” و “فرهنگ و اخلاق اجتماعی در ورزش” مباحثی همچون: فرهنگ و اخلاق اجتماعی در ورزش توسط مهین فرهادی‌زاد معاون […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دوره آموزشی با محوریت “مدیریت ورزشی” و “فرهنگ و اخلاق اجتماعی” در ورزش با حضور نواب رییس هیات‌های استانی تنیس روی میز برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ در دوره آموزشی یک روزه با محوریت “مدیریت ورزشی” و “فرهنگ و اخلاق اجتماعی در ورزش” مباحثی همچون: فرهنگ و اخلاق اجتماعی در ورزش توسط مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان، مدیریت ورزشی و سازماندهی تیم‌های اعزامی به مسابقات توسط اصغر رحیمی مشاور ربیس کمیته ملی المپیک، جامعه شناسی ورزش توسط دکتر مجیدی عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی و روان شناسی ورزش تنیس روی میز توسط محسن پروازی رییس کمیسیون روان شناسی فدراسیون تنیس روی میز، مطرح شد.

 

------------------------------------

این دوره یک روزه با استقبال و حمایت‌های طاهره طاهریان نایب رییس کمیته ملی المپیک و همچنین مهین فرهادی‌زاد معاون وزارت ورزش و جوانان، در حضور فاطمه کیوانی نایب رییس زنان فدراسیون تنیس روی میز و با شرکت ۳۱ نفر از نواب رییس زنان هیات‌های استانی تنیس روی میز از سراسر کشور در آکادمی ملی المپیک برگزاری شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی