رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 14 تیر 1396 - 13:44
  • کد خبر : ۲۴۱۵
  • چاپ خبر : دهگلان قهرمان اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی استان کردستان شد
با برگزاری رقابت های استانی؛

دهگلان قهرمان اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی استان کردستان شد

  مسابقات والیبال ساحلی استان کردستان با قهرمانی دهگلان شامگاه روز دوشنبه ۱۲ تیرماه در شهرستان سنندج به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ رقابت های والیبال ساحلی انتخابی نوجوانان استان با حضور ۱۱ تیم در قالب شهرستان های سنندج، دهگلان و سریش آباد برگزار شد.  ———————————— این رقابت ها با حضور ۸ تیم از سنندج، […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات والیبال ساحلی استان کردستان با قهرمانی دهگلان شامگاه روز دوشنبه ۱۲ تیرماه در شهرستان سنندج به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های والیبال ساحلی انتخابی نوجوانان استان با حضور ۱۱ تیم در قالب شهرستان های سنندج، دهگلان و سریش آباد برگزار شد.

 

------------------------------------

این رقابت ها با حضور ۸ تیم از سنندج، ۲ تیم به نمایندگی از شهر سریش آباد و یک تیم از شهرستان دهگلان برگزار شد و تیم های شرکت کننده در زمین والیبال مجموعه ورزشی ملک نیا با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان، تیم شهرستان دهگلان موفق شد عنوان نخست این مسابقات را کسب کند و دو تیم والیبال سریش آباد و سنندج به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

با اعلام هیأت والیبال استان، مسابقات والیبال ساحلی کردستان برای اولین دوره می باشد که در استان برگزار می شود و تیم های اول تا سوم این رقابت ها جواز حضور در رقابت های قهرمانی کشور را بدست آوردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است، رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور در روزهای ۱۴ لغایت ۱۶ تیرماه به میزبانی شهرستان بابل در استان مازندران برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی