رفتن به بالا
  • دوشنبه - 10 مرداد 1401 - 13:09
  • کد خبر : ۱۲۹۵۵
  • چاپ خبر : حضور سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز ایران در جمع برترین سرمربیان دنیا

حضور سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز ایران در جمع برترین سرمربیان دنیا

جمیل لطف الله نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز گفت: دغدغه اصلی ما حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک است و چون دو بازیکن اصلی ما برای حضور در این مسابقات خارج از کشور هستند، فعلاً برنامه‌ای برای برگزاری اردو نداریم.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان برای حضور در کلاس مربیگری HIGH LEVEL COACHING COURSE راهی سوئد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جمیل لطف الله نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز ایران برای حضور در کلاس مربیگری HIGH LEVEL COACHING COURSE راهی سوئد شد.

به گزارش یاریزان؛ جمیل لطف الله نسبی سرمربی سنندجی و با تجربه تیم ملی تنیس روی میز کشورمان جهت حضور در کلاس مربیگری های لول کوچینگ کورس عازم سوئد شد.

 

------------------------------------

نمایندگان کشورهای استونی، انگلستان، هند، تایلند، سریلانکا ، فرانسه ، چک ، برزیل ، آفریقای جنوبی و ایران در این دوره که از ۳۱ جولای آغاز شده حاضر می باشند و دو کشور از جمله آرژانتین به دلیل هزینه و کشور مصر به دلیل عدم صدور ویزا از شرکت در دوره باز ماندند.

در لیست منتخب فدراسیون جهانی اسامی ۲۴ مربی برتر دنیا که واجد شرایط حضور در کلاس مربیگری های لول کوچینگ میباشند به چشم میخورد که از این تعداد ۱۲ نفر از کشور سوئد و ۱۲ نفر دیگر از سایر کشورهای دنیا هستند.

این دوره از ۳۱ جولای تا پنج آگوست در مرکز ورزش های سوئد برگزار می شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دوره ها شامل تغذیه ، روانشناسی ورزشی، برنامه ریزی، آمادگی جسمانی و تکنیک و تاکتیک های پیشرفته در تنیس روی میز و … میباشد که زیر نظر مدرسین دارای مدرک پی اچ دی در حال برگزاریست.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی