رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 اردیبهشت 1403 - 23:51
  • کد خبر : ۱۷۸۸۵
  • چاپ خبر : حسین کیهانی در ۳۰۰۰متر مانع طلایی شد / ادامه افتخار آفرینی دونده کرمانشاهی

حسین کیهانی در ۳۰۰۰متر مانع طلایی شد / ادامه افتخار آفرینی دونده کرمانشاهی

به گزارش یاریزان؛ فینال رقابت های دوومیدانی ۵۰۰۰ متر بازی های آسیایی هانگژو روز گذشته در غیاب ملی پوش صاحب عنوان ایران برگزار شد. حسین کیهانی، ملی پوش کرمانشاهی دوی استقامت ایران که قرار بود در ماده ۵ هزار متر بازی های آسیایی هانگژو شرکت کند، به دلیل سرما خوردگی از حضور در این رقابت ها انصراف داد. او پیش از این در ماده ۳ هزار متر مانع از رسیدن به مدال بازمانده بود. کیهانی در دوره قبل بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ۸ دقیقه و ۲۲ ثانیه و ۷۹ صدم ثانیه ضمن کسب مدال طلا رکورددار این ماده نیز شده بود. بدین ترتیب دوومیدانی ایران با کسب یک طلا و یک نقره در پرتاب دیسک به کار خود در هانگژو پایان داد.

حسین کیهانی دونده کرمانشاهی در ماده ۳۰۰۰متر مانع با عبور از سایر رقبا موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های بین المللی دوومیدانی ترکیه شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حسین کیهانی دونده کرمانشاهی در ماده ۳۰۰۰متر مانع با عبور از سایر رقبا موفق به کسب مدال طلای رقابت‌های بین المللی دوومیدانی ترکیه شد.

به گزارش یاریزان؛ در جریان برگزاری دومین روز رقابت‌های دوومیدانی ببن المللی ترکیه حسین کیهانی دونده نامدار کرمانشاهی قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا موفق شد با ثبت حد نصاب ۸:۴۵.۷۵ دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و عنوان قهرمانی و مدال طلا این مسابقات را کسب نماید.

 

------------------------------------

همچنین یوسف آذریان دونده جوان دوهای استقامت نیز در بخش زیر ۲۰سال این رقابت بین المللی با ثبت زمان۹:۱۱.۴۰دقیقه پیشتاز شد و عنوان قهرمانی را کسب نمود.

پیش از این نیز؛ مسعود کامران دونده دوهای با مانع کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۱۳.۸۱ثانیه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و ضمن کسب عنوان قهرمانی مدال طلا این مسابقات را کسب نماید.

علی امیریان عصر امروز موفق شد با ثبت حد نصاب ۱:۴۷.۶۲ دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کند و مرد طلایی ماده ۸۰۰متر این مسابقات شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین محمد حسین ابارقی دیگر نماینده کشورمان در این ماده با ثبت حد نصاب ۲۱.۶۶ثانیه سوم شد مدال برنز را از آن خود کرد.

سید امیر زمانپور مسیر ۵۰۰۰متری را در زمان ۱۳:۵۰.۰۸دقیقه زودتر از سایر رقبا طی نمود و ضمن کسب عنوان قهرمان رکورد ملی کشورمان را که با حد نصاب۱۳:۵۳.۴۰دقیقه(۱۳۷۴/۵/۲۰-گوتنبرگ)در اختیار سید حمید سجادی بودارتقاء دهد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی