رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 اسفند 1398 - 12:40
  • کد خبر : ۶۱۳۰
  • چاپ خبر : جمشیدیان با کسب حداکثر آرا رئیس هیئت اسکیت استان ایلام شد

جمشیدیان با کسب حداکثر آرا رئیس هیئت اسکیت استان ایلام شد

در پایان مجمع انتخاباتی و با حضور رئیس فدراسیون؛ قدرت جمشیدیان با کسب حداکثر آرا و برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان ایلام انتخاب شد.

در پایان مجمع انتخاباتی و با حضور رئیس فدراسیون؛ قدرت جمشیدیان با کسب حداکثر آرا و برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان ایلام انتخاب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

قدرت جمشیدیان با کسب حداکثر آرا و برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان ایلام انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ مجمع انتخاباتی ریاست هیئت استان ایلام امروز با حضور رئیس فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام و سایر اعضا درهتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد.

 

------------------------------------

محمدرضایی رئیس فدراسیون اسکیت کشور و رئیس مجمع در این نشست با اشاره به درخشش ورزشکاران ایلامی در مسابقات ملی و بین المللی گفت: خوشبختانه در این استان ورزشکاران ارزنده‌ای وجود دارد که با استعدادیابی و برگزاری دوره‌های آموزشی می‌توان شاهد پیشرفت روز افزون این ورزش در استان بود.

وی به زیرساخت‌های ورزشی استان اشاره و تاکید کرد: پیست اسکیت مجتمع شهدای قلاویزان شهر ایلام یکی از استاندارد‌ترین پیست‌های موجود در کشور است.او به نقش ورزش اسکیت در ورزش‌های همگانی اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های شهرداری‌ها می‌تواند در رسیدن به این هدف کمک حال هیئت‌های استانی و شهرستانی در کشور باشد.

علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در حاشیه مجمع انتخابی رئیس هیات اسکیت استان ایلام ، اظهار داشت: بهره برداری از پیست اسکیت ایلام اتفاقی مثبت برای توسعه این رشته در کل استان بود و با راه اندازی آن بخش عمده ای از مشکلات بانوان فعال دراسکیت نیز حل شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تاکید کرد: اسکیت جزو ورزش های مفرح و پُر طرفدار است که باید زمینه معرفی هر چه بیشتر آن فراهم شود.

وی در ادامه بیان داشت: برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی برای حضور بخش خصوصی در ورزش یکی از وظایف هیات های ورزشی است و استان ایلام با در اختیار داشتن امکانات فراوان سخت افزاری و نرم افزاری می‌تواند به قطب ورزش اسکیت در کشور تبدیل شود.

علی شائی همگانی کردن ورزش اسکیت در این استان را ضروری دانست و گفت: برای تحقق این امر شهرداری ها و آموزش و پرورش، نقش بسزایی دارند و می‌توانند در توسعه این رشته به اداره کل ورزش و جوانان کمک کنند.

در پایان این مجمع قدرت جمشیدیان با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس هیئت اسکیت استان ایلام انتخاب شد


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی