رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 آذر 1395 - 00:10
  • کد خبر : ۱۸۵۷
  • چاپ خبر : جلسه تخصصی برگزار شد، والیبال سردشت قرار است جانی دوباره به خود بگیرد؟
با حضور پیشکسوتان

جلسه تخصصی برگزار شد، والیبال سردشت قرار است جانی دوباره به خود بگیرد؟

  جلسه تخصصی هیئت والیبال سردشت با پیشکسوتان و مربیان و داوران این رشته برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ جلسه هیئت والیبال باپیشکسوتان و مربیان و داوران رشته ورزشی والیبال در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان باحضور رئیس اداره در دوشنبه شب مورخه ۲۹ آذرماه راس ساعت ۲۰ برگزارگردید.  ———————————— کمال بیدخ رئیس اداره […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جلسه تخصصی هیئت والیبال سردشت با پیشکسوتان و مربیان و داوران این رشته برگزار شد.

به گزارش یاریزان؛ جلسه هیئت والیبال باپیشکسوتان و مربیان و داوران رشته ورزشی والیبال در سالن جلسات اداره ورزش و جوانان باحضور رئیس اداره در دوشنبه شب مورخه ۲۹ آذرماه راس ساعت ۲۰ برگزارگردید.

 

------------------------------------

کمال بیدخ رئیس اداره ورزش و جوانان سردشت برنامه های کلی هیئت های ورزشی را تبیین کرد و در نهایت دربحث تخصصی رشته ورزشی والیبال اعضای هیئت و پیشکسوتان و مربیان و داوران را دعوت به همکاری با همدیگر در راستای پیشبرد والیبال شهرستان نمود و در نهایت نظرات ارائه شده از سوی حاضرین به بحث و تبادل نظرپرداختند.

ابراهیم مولائیان رئیس هیئت والیبال سردشت یکی از برنامه های پیش روی این هیئت را برگزاری لیگ والیبال بزرگسالان براساس قوانین و مقررات فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و توجه به تیم های رده سنی و برگزاری دوره های داوری، مربیگری و دانش افزایی را از دیگر برنامه های هیئت برشمرد.

در پایان جلسه  مصطفی خضری دبیر هیئت والیبال لزوم برگزاری دوره های  مربیگری و داوری ودانش افزایی را جزو برنامه های موکد هیئت برشمرد و تعامل با آموزش و پرورش جهت جذب و استعدادیابی در این زمینه را با همکاری اداره ورزش و جوانان خواستارشدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی