رفتن به بالا
  • جمعه - 8 بهمن 1395 - 17:07
  • کد خبر : ۲۰۴۸
  • چاپ خبر : بررسی عملکرد دو و میدانی کاران استانهای آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه
مسابقات داخل سالن 95

بررسی عملکرد دو و میدانی کاران استانهای آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه

  رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور در حالی به کار خود پایان داد که با درخشش دو و میدانی کاران استانهای آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه همراه بود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسابقات دو و میدانی قهرمانی داخل سالن کشور گرامیداشت شهدای فداکار و جان برکف آتش نشان و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت های دو و میدانی داخل سالن قهرمانی کشور در حالی به کار خود پایان داد که با درخشش دو و میدانی کاران استانهای آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه همراه بود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسابقات دو و میدانی قهرمانی داخل سالن کشور گرامیداشت شهدای فداکار و جان برکف آتش نشان و دهه مبارک فجر طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۶ و ۷ بهمن ماه در دو بخش مردان و زنان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

دوندگان شرکت از استان های سراسر کشور در مواد۶۰ متر، ۶۰ متر بامانع،۴۰۰ متر،۸۰۰متر،۱۵۰۰ متر،۳۰۰۰ متر،۴ در ۴۰۰۰ متر امدادی، پرش طول، پرش سه گام، پرش ارتفاع، پرش  بانیزه، پرتاب وزنه، هفتگانه آقایان و پنجگانه بانوان با هم به رقابت پرداختند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

آذربایجان غربی/ برنز پرتاب وزنه و برنز پرش سه گام

تیم استان آذربایجان غربی در بخش بانوان با درخشش دو ورزشکار خود توانست یک مدال نقره و یک مدال برنز را کسب کند.

در ماده پرتاب وزنه، زهرا هاشمی زاده موفق شد مدال نقره را بر گردن بیاویزد و همچنین در بخش پرش سه گام، هانیه عظیم زاده صاحب مدال برنز گردید.

 

 

کردستان / طلای۶۰ متر بامانع، دو نشان نقره و برنز ۱۵۰۰ و ۸۰۰ متر

تیم استان کردستان با ۸ دونده در مواد مختلف در بخش مردان و زنان به این رقابت ها اعزام شد و توانست با کسب یک طلا و دو نشان نقره و برنز به کار خود پایان دهد.

میلاد سیار دونده نام آشنای سنندجی در۶۰ متر بامانع مدال طلا را بر گردن آویخت و بر سکوی نخست این مسابقات ایستاد و فرحناز رایزن دونده دختر مریوانی در مواد ۱۵۰۰ و ۸۰۰۰ متر به  ترتیب دو نشان نقره و برنز را به خود اختصاص داد.

 

 

کرمانشاه / ۲ نشان طلا و ۴ مدال نقره

حسین امیری با اعلام نائب قهرمانی تیم کرمانشاه در مسابقات دو و میدانی داخل سالن کشور گفت: در پایان مسابقات تیم کرمانشاه با کسب ۳۷ امتیاز عنوان نائب قهرمانی این دور از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

سرپرست تیم دو و میدانی کرمانشاه با اشاره به کسب ۳ نشان طلا و ۴ مدال نقره از سوی دو ومیدانی کاران استان کرمانشاه در این رقابت ها افزود: در ماده ۶۰ متر محمد چشمه زار مدال نقره را از آن خود کرد، پژمان یار ولی در ۸۰۰ متر موفق به کسب گردن آویز نقره شد، در ۶۰ با مانع آرمین سبحانی به عنوان چهارمی بسنده کرد.

سرپرست تیم دو و میدانی کرمانشاه با ادامه توضیحات افزود: در ماده ۱۵۰۰ متر حسین کیهانی توانست مدال طلا و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کند همایون همتی نیز در همین ماده مقام دوم و مدال نقره را بدست آورد.

امیری با اعلام نتایج ۳۰۰ متر گفت: در این ماده همایون همتی به مقام قهرمانی دست یافت و حسین کیهانی نیز با اختلاف ۱۵ صدم ثانیه از همایون، نائب قهرمان شد.

 

 

در پایان مسابقات تیم فارس با ۴۳ امتیاز قهرمان شد و تیم کرمانشاه با کسب ۳۷ امتیاز عنوان نائب قهرمانی این دور از رقابت‌ها را از آن خود کرد و تیم اصفهان نیز با ۳۱  امتیاز بر سکوی سوم ایستاد.

در نتیجه تیمی بخش بانوان، کردستان با ۱۰ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفت، تیم خراسان رضوی در با کسب ۶۱ امتیاز بر سکوی نخست این دوره از رقابت ها ایستاد، تیم تهران الف با ۴۳ امیتاز نایب قهرمان شد و فارس نیز با کسب ۳۳ امتیاز بر سکوی سوم قرار گرفت.

 

 

 

افتخارات و زمان ثبت شده در رشته های مختلف این مسابقات:

 

۶۰ متر:

نقره آقایان/ محمد چشمه زار – کرمانشاه – ۶:۷۳ ثانیه

 

 

۶۰ متر بامانع:

میلاد سیار – کردستان – ۷:۹۴ ثانیه

 

 

۳۰۰ متر:

طلا آقایان/ همایون همتی – کرمانشاه – ۸:۲۵:۸۰ دقیقه

نقره آقایان/ حسین کیهانی – کرمانشاه – ۸:۲۵:۹۵ دقیقه

 

 

۸۰۰ متر:

نقره آقایان/ پژمان یارولی – کرمانشاه – ۱:۵۲:۶۲ دقیقه

برنز بانوان/ فرحناز رایزن – کردستان – ۲:۲۶:۰۲ دقیقه

 

 

۱۵۰۰  متر:

طلا آقایان/ حسین کیهانی – کرمانشاه – ۳:۵۱:۵۹ دقیقه

نقره آقایان/ همایون همتی – کرمانشاه ۳:۵۱:۸۲ دقیقه

نقره بانوان/ فرحناز – رایزن – کردستان – ۴:۵۹:۵۰ دقیقه

 

 

پرش سه گام:

برنز بانوان/ هانیه عظیم زاده – آذربایجان غربی – ۱۰.۴۸ متر

 

 

پرتاب وزنه:

برنز بانوان/ زهرا هاشمی زاده – آذربایجان غربی – ۱۰.۹۲ متر

 

 

 

استانهای آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه / استانهای آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه / استانهای آذربایجان غربی ، کردستان و کرمانشاه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی