رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 28 آبان 1399 - 20:22
  • کد خبر : ۸۱۱۶
  • چاپ خبر : بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران / هفته اول + بیوگرافی
گزارشی اختصاصی؛

بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران / هفته اول + بیوگرافی

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت. به گزارش یاریزان؛ پس از لغو دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان بدلیل مثبت شدن تست کرونا بازیکنان، هفته نخست لیک برتر فوتبال ایران 1399/1400 با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید. در این بین اما بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های خود در لیگ بیستم به میدان رفتند که عملکرد و بیوگرافی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت. + بیوگرافی

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در گزارشی اختصاصی به بررسی عملکرد بازیکنان کورد شاغل در هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران خواهیم پرداخت.

به گزارش یاریزان؛ پس از لغو دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و پیکان بدلیل شرایط کرونایی و انتقال این دیدار به روز سه شنبه ۲۷ آبان ماه، هفته نخست لیک برتر فوتبال ایران ۱۳۹۹/۱۴۰۰ با برگزاری هشت دیدار به پایان رسید.

 

------------------------------------

در این بین اما بازیکنان کورد شاغل در لیگ برتر فوتبال ایران برای تیم های خود در لیگ بیستم به میدان رفتند که عملکرد و بیوگرافی آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

آلومینیوم اراک (شکست سه بر صفر برابر نساجی مازندران)

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مصطفی احمدی / متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۶ شهرستان بانه در استان کوردستان است و در این تیم شماره ۷ را برتن می کند. هافبک دفاعی و با تعصب اراکی ها پس از صعود آلومینیوم به لیگ برتر به این تیم اضافه شد و در این دیدار نیز از ابتدا در ترکیب حضور داشت. احمدی در پایان این بازی نمره ۶.۲۵ را از متریکا دریافت کرد.

نیما درودی / متولد ۲۰ دی ۱۳۷۵ شهرستان سنندج استان کوردستان است و در این تیم شماره ۹۰ را برتن می کند. هافبک هجومی تازه وارد آلومینیوم اراک در بین یازده بازیکن ابتدایی این تیم حضور داشت و تا پایان این دیدار در میدان حاضر بود. درودی در پایان این بازی نمره ۶.۲۱ را از متریکا دریافت کرد.

آلومینیوم اراک روز پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف فولاد مبارکه سپاهان خواهد رفت.

 

استقلال تهران (پیروزی دو بر صفر برابر مس رفسنجان)

وریا غفوری / متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ شهرستان سنندج در استان کوردستان است و در این تیم شماره ۲۱ را برتن می کند. کاپیتان نامدار استقلالی ها که سمت راست آبی ها را در چند سال گذشته امن نگه داشته است در این دیدار بارها به سوی دروازه مسی ها یورش برد تا اینکه در دقیقه ۵۸ موفق به گلزنی شد. کاپیتان استقلال اولین گل تیمش را در لیگ جدید بثمر رساند. غفوریی در پایان این بازی نمره ۷.۵۲ را از متریکا دریافت کرد.

فردین رابط / متولد ۷ آبان ۱۳۸۰ شهرستان پیرانشهر در آذربایجان غربی است و در این تیم شماره ۴۲ را برتن می کند. هافک هجومی و گلزن آبی های پایتخت در این دیدار از روی نیمکت جریان بازی را دنبال می کرد اما فرصت حضور در زمین را نداشت.

زکریا مرادی / متولد ۲۳ مرداد ۱۳۷۷ شهرستان دیواندره استان کردستان است. اسن هافک هجومی در این دیدار در لیست هجده نفره حضور نداشت و از روی سکو ها نظاره گر پیروزی هم تیمی هایش بود. این بازیکن جوان صبح امروز (چهارشنبه ۲۸ آبان) به تیم ملوان بندر انزلی در لیگ دسته یک ایران جهت سپری کردن خدمت سربازی منتقل شد.

استقلال روز جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه شهدا فولاد اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

 

پرسپولیس (تساوی بدون گل برابر سایپا)

محمد مهدی مهدی خانی / متولد ۴ مرداد ۱۳۷۶ شهرستان گیلان غرب در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۹ را برتن می کند. این مهاجم جوان و جنگنده در لیگ ۱۷ و ۱۸ پیراهن شهرخودرو را بر تن داشت و مجموعا ۱۵۷۸ در لیگ بازی کرد که حاصل آن دو گل زده، یک پاس گل و کسب یک پنالتی بود. وی فصل گذشته در تیم واراژدین لیگ کرواسی حضور داشت. مهدی خانی که پس از دیدار اول تیم پرسپولیس به این تیم پیوسته است از هفته دوم مسابقات لیگ برتر می تواند در ترکیب این تیم قرار گیرد. اما در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد داشت.

پرسپولیس روز شنبه اول آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه آزادی تهران میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

 

پیکان (شکست دو بر یک برابر صنعت نفت آبادان)

محمد نوری / متولد ۱۹ دی ۱۳۶۱ شهرستان سنقر در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۱۴ را برتن می کند. این هافبک خوش سابقه با ۶۷ گل زده بهترین هافبک گلزن تاریخ لیگ برتر ایران محسوب می‌شود و بی تردید در پیکان به دنبال بهبود این رکورد خواهد بود. نوری در ابتدای این دیدار در بین یازده نفر آغاز کننده بازی نبود و از دقیه ۶۲ وارد میدان شد اما نتوانست تیمش را از شکست در نخستین دیدار نجات دهد. نوری در این دیدار نمره ۶.۳۹ را از متریکا دریافت کرد.

پیکان تهران روز شنبه اول آذر ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۲۰ در ورزشگاه شهدا شهر قدس میزبان شهرخودرو مشهد خواهد بود.

 

سایپا (تساوی بدون گل برابر پرسپولیس)

کوروش ملکی متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۷۰ شهرستان روانسر در استان کرمانشاه است و در این تیم شماره ۱۲ را برتن می کند. ملکی در این دیدار در ترکیب سایپا حضور نداشت.

سایپا تهران روز پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۹ از ساعت در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان به مصاف تیم نفت خواهد رفت.

 

فولاد خوزستان (تساوی دو بر دو برابر ذوب آهن اصفهان)

زبیر نیک نفس / متولد ۲۳ فروردین ۱۳۷۲ شهرستان دیواندره استان کردستان است و در این تیم شماره ۶ را برتن می کند. هافبک خلاق فولاد خوزستان در بین یازده بازیکن ابتدایی این تیم حضور داشت و تا پایان دیدار در میدان حاضر بود. نیک نفس در این دیدار نمره ۶.۴۲ را از متریکا دریافت کرد.

فولاد خوزستان روز جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه شهدا فولاد اهواز به میزبان استقلال تهران خواهد بود.

 

ماشین سازی تبریز (شکست سه بر صفر برابر شهر خودرو مشهد)

محمد سهرابی نژاد / در جریان تمرینات پیش فصل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز دچار پارگی رباط صلیبی شد و ادامه مسابقات این فصل را از دست داد. (با آرزوی سلامتی هرچه زودتر برای این فوتبالیست آینده دار)

محمدطاهر امینی / متولد ۱۶ فروردین ۱۳۷۹ شهرستان مهاباد در استان آذربایجان غربی است و در این تیم شماره ۱۹ را برتن می کند. مهاجم سبز و سفید پوشان در این دیدار در لیست هجده نفره حضور نداشت.

ماشین‌سازی تبریز روز جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۹ از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود.

 

نفت مسجد سلیمان (تساوی بدون گل برابر تراکتور تبریز)

سیروان قربانی / متولد ۴ مهر ۱۳۷۲ شهرستان کامیاران در استان کردستان است و در این تیم شماره ۳ را برتن می کند. مدافع مستحکم نفتی ها که در سمت چپ این تیم از ابتدا تا پایان بازی در ترکیب بود موفق شد نمره ۶.۲۶ را از متریکا دریافت کند.

 

کاوه رضایی، امیر یزدانی، بختیار رحمانی و یاسین حسن زاده بدلیل حضور در فوتبال خارج از ایران در این لیست حضور ندارند، همچنین ایمان سلیمی و شهاب کرمی بر خلاف فصل گذشته هنوز حضور خود را در لیگ برتر فوتبال ایران و یا فوتبال خارج از کشور قطعی نکرده اند.

 

  • لطفا اگر اطلاعات بیشتری دارید در قسمت دیدگاه با ما درمیان بگذارید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی