رفتن به بالا
  • جمعه - 26 بهمن 1397 - 13:42
  • کد خبر : ۳۸۰۷
  • چاپ خبر : بانوی کرمانشاهی نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا را سوت می‌زند

بانوی کرمانشاهی نیمه‌نهایی جام ملت‌های اروپا را سوت می‌زند

گلاره ناظمی بانوی داور کرمانشاهی و بین‌المللی فوتسال ایران، قضاوت دیدار نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا را بر عهده دارد.

  بانوی داور کرمانشاهی و بین‌المللی فوتسال ایران، قضاوت دیدار نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا را بر عهده دارد. به گزارش یاریزان؛ مرحله نهایی مسابقات فوتسال جام ملت‌های بانوان اروپا، امروز (جمعه) و یکشنبه با مصاف چهار تیم پایانی رقابت‌ها در کشور پرتغال برگزار می‌شود. امروز تیم‌های اسپانیا و روسیه در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات به […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بانوی داور کرمانشاهی و بین‌المللی فوتسال ایران، قضاوت دیدار نیمه‌نهایی مسابقات جام ملت‌های اروپا را بر عهده دارد.

به گزارش یاریزان؛ مرحله نهایی مسابقات فوتسال جام ملت‌های بانوان اروپا، امروز (جمعه) و یکشنبه با مصاف چهار تیم پایانی رقابت‌ها در کشور پرتغال برگزار می‌شود.

امروز تیم‌های اسپانیا و روسیه در دیدار نیمه‌نهایی مسابقات به مصاف هم می‌روند که گلاره ناظمی داور کرمانشاهی حاضر در جام ملت‌های اروپا، قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد. زری فتحی داور دوم این دیدار خواهد بود. ناظمی پیش‌تر دیدار فینال مسابقات المپیک ۲۰۱۸ جوانان جهان را در آرژانتین سوت زده بود.

 

------------------------------------

در دیگر دیدار این مرحله، اوکراین به مصاف پرتغال می‌رود که روز یکشنبه، برنده دو بازی در فینال و بازنده دو مسابقه در دیدار رده‌بندی مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی