رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 خرداد 1398 - 12:59
  • کد خبر : ۵۱۱۳
  • چاپ خبر : امتیاز و مالکیت تیم فوتبال آوالان کامیاران واگذار شد

امتیاز و مالکیت تیم فوتبال آوالان کامیاران واگذار شد

آوالان کامیاران و سردار بوکان در هفته چهاردهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور میزبان دو حریف از شمال و جنوب کشور بودند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران از واگذاری امتیاز و مالکیت باشگاه آوالان این شهرستان خبرداد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران از واگذاری امتیاز و مالکیت باشگاه آوالان این شهرستان خبرداد.

به گزارش یاریزان؛ سیوان رحیم پور رئیس اداره ورزش وجوانان کامیاران اعلام کرد: طی جلسه ای که در محل اداره ورزش وجوانان و با حضور هیئت مدیره باشگاه آوالان برگزار شد مصوب گردید امتیاز و مالکیت این باشگاه به مختار (اخلاق) فروردینی واگذار شود.

 

------------------------------------

وی با تجلیل از زحمات اعضای هیئت مدیره باشگاه، افزود: اداره ورزش وجوانان همانند گذشته تمام تلاش خود را جهت  موفقیت تیم بکار خواهد گرفت و امکانات خود از قبیل زمین چمن و خوابگاه را به همین منظور اختصاص خواهد داد.

رحیم پور خاطرنشان کرد: صاحب امتیاز باشگاه به زودی نسبت به معرفی اعضای جدید هیئت مدیره اقدام وتمرینات تیم برای فصل جدید مسابقات از ۱۵ تیر ماه  آغاز خواهد شد.

در این جلسه مختار فرودینی مالک باشگاه آوالان گفت: خدمت به جوانان کردستان و کامیاران و ایجاد شادی و نشاط برای آنان را به عنوان یک افتخار برای خود می پذیرد و با تمام توان برای موفقیت تیم آوالان تلاش خواهد کرد.وی با تقدیر از زحمات اعضای هیئت مدیره ، کادر فنی ، بازیکنان و تشکر ازحمایت هواداران و حامیان این تیم از سراسر استان کردستان وشهرستان کامیاران افزود : این تیم به عنوان نماینده استان و متعلق به همه دوست داران آن می باشد و امید هست بیشتر ازگذشته مورد حمایت مردم ومسئولان قرار گیرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی