رفتن به بالا
  • سه شنبه - 28 فروردین 1397 - 11:39
  • کد خبر : ۲۸۵۳
  • چاپ خبر : اتحاد کامیاران با شکست دالاهو کرمانشاه بازگشت خود را به لیگ دسته دوم فوتبال ایران جشن گرفت
اتحاد رمز بازگشت دوباره؛

اتحاد کامیاران با شکست دالاهو کرمانشاه بازگشت خود را به لیگ دسته دوم فوتبال ایران جشن گرفت

  تیم فوتبال اتحاد کامیاران با شکست تیم دالاهوی کرمانشاه به لیگ دسته دو ایران صعود صعود خود را بعنوان نماینده استان کردستان در هفته ماقبل پایانی رقم زد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر دوشنبه ۲۷ فروردین ماه برای مشخص شدن تیم نخست و صعود […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال اتحاد کامیاران با شکست تیم دالاهوی کرمانشاه به لیگ دسته دو ایران صعود صعود خود را بعنوان نماینده استان کردستان در هفته ماقبل پایانی رقم زد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور عصر دوشنبه ۲۷ فروردین ماه برای مشخص شدن تیم نخست و صعود کننده به لیگ دسته دوم پیگیری شد.

تیم فوتبال اتحاد کامیاران که در یک قدمی صعود به لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار گرفته بود در بازی نهایی خود با ارائه یک بازی قابل قبول و تماشاگر پسند در مصاف با دالاهوی کرمانشاه سه بر یک به پیروزی دست یافت و با کسب ۳۱ امتیاز به عنوان تیم نخست گروه خود، جشن صعود به لیگ دسته دوم ایران را در خانه خود برگزار کرد.

این دیدار با حضور جمع عظیمی از هواداران، تماشاگران و فوتبال دوستان کامیارانی در استادیوم آزادی برگزار شد و این موضوع سبب شد تا کیوان مارابی بازیکن تکنیکی اتحاد کامیاران توانست هر سه گل این بازی را به ثمر برساند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سیوان رحیم پور، فرشاد کریمیان، مسلم فریدی، صابر محمدی، بلال وکیلی، پویا احمدی، مصطفی قره قوشلو، مختار آذرآباد، سینا محمدی، امید صمدی، کیوان مارابی، پژمان زین الدینی، علی ابوالفتحی، محمد خادمی، میلاد محمدی، سعید دادگر نیا، فرهاد محمدی، سهند اسدی، پوریا فریدی، فرید محمدی، سینا اسدی، اشکان فاتحی، فرشاد جلیل وند، کاوان رستمی، میلاد روحانی، فرشید عنایتی و میلاد مظفری به عنوان بازیکن در ترکیب تیم اتحاد کامیاران نقش آفرینی کردند.

در این مرحله از مسابقات ۳۰ تیم در سه گروه شمال، مرکز و جنوب به صورت دوره ای در دو مرحله رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است، تیم فوتبال اتحاد کامیاران در گروه مرکز با تیم های امید حسن آباد تهران، شهرداری اردبیل، مقاومت تهران، کیان تهران، شهدای رزکان کرج، آریا مینو خرمدره زنجان، دالاهو کرمانشاه و پردیس خرم آباد همگروه بود.

 

در پایان هفته پانزدهم این رقابتها تیم فوتبال اتحاد کامیاران با کسب ۳۱ امتیاز در جایگاه نخست گروه خود قرار گرفت و نماینده کرمانشاه نیز با قبول شکست در این دیدار ۱۳ امتیازی ماند تا در رده هشتم جدول خطر سقوط را بیش از پیش احساس کند.

 

نتایج هفته پانزدهم از مرحله پایانی لیگ دسته سوم گروه B

 

آریا مینو خرمده زنجان ۲ – ۰ اسپیدار تهران

 

اتحاد کامیاران ۳ – ۱ دالاهو کرمانشاه

 

شهرداری اردبیل ۱ – ۱ پردیس خرم آباد

 

شهدای رزکان کرج-کیان تهران(لغو شد)


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی