رفتن به بالا
  • شنبه - 19 فروردین 1402 - 17:08
  • کد خبر : ۱۵۵۰۸
  • چاپ خبر : آغاز اردوی تیم ملی تکواندو بانوان و آقایان از روز یکشنبه

آغاز اردوی تیم ملی تکواندو بانوان و آقایان از روز یکشنبه

رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو سبک هیانگ (ITF) به میزبانی سنندج برگزار شد و طی آن نفرات برتر مشخص شدند.

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو آقایان و بانوان با اعلام لیست اسامی دعوت شده گان از روز یکشنبه و به میزبانی خانه تکواندو آغاز می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دور جدید اردوی تیم ملی تکواندو آقایان و بانوان با اعلام لیست اسامی دعوت شده گان از روز یکشنبه و به میزبانی خانه تکواندو آغاز می شود.

به گزارش یاریزان؛ بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان هشتم تا ۱۴ خرداد ماه سال جاری به میزبانی جمهوری آذربایجان در شهر “باکو” برگزار خواهد شد.

 

------------------------------------

به همین منظور اعضای تیم ملی تکواندو ایران بعد از کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات گرنداسلم، بامداد چهارشنبه هفته گذشته به تهران بازگشتند و دور جدید تمرینات خود برای حضور در این رویداد مهم جهانی را از یکشنبه ۲۰ فروردین ماه در خانه تکواندو آغاز می‌کنند.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو ۱۶ تکواندوکار را برای حضور در این اردو دعوت کرده است که باید عصر شنبه ۱۹ فروردین ماه در محل خانه تکواندو خود را به کادر فنی معرفی کنند.

حسین لطفی، علیرضا حسین پور، عرفان بزرگی، فرزان عاشورزاده، دانیال بزرگی، آرین سلیمی، علیرضا نادعلیان، مهدی حاجی موسائی، ابوالفضل عباسی، ابوالفضل زندی، متین رضایی، امیرمحمد بخشی، رضا کلهر، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری و سجاد مردانی تکواندوکارانی هستند که در مرحله جدید اردوهای تیم ملی حضور خواهند یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با اعلام مقانلو ۲ مرحله مسابقات انتخابی در هفته دوم تمرینات برگزار و ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در باکو مشخص خواهد شد.

همچنین، دور جدید اردوی تیم ملی تکواندو بانوان، از فردا یکشنبه بیستم فروردین ماه به میزبانی خانه تکواندو آغاز خواهد شد.

شاگردان مینو مداح عصر امروز نوزدهم فروردین ماه وارد اردو می شوند و از فردا یکشنبه دور جدید تمرینات آغازمی شود. همچنین تاریخ برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی بانوان جهت حضور در رقابت های جهانی باکو ۲۰۲۳ به زودی اعلام خواهد شد.

سعیده نصیری، مبینا نعمت زاده، غزل سلطانی، نگار اسماعیلی، تینا مدانلو، ناهید کیانی، مهلا مومن زاده، نرگس میرنوراللهی، کوثر اساسه، زینب اسماعیلی، ملیکا میرحسینی، زهرا پوراسماعیل و آناهیتا توکلی تمرینات خود را در خانه تکواندو پیگیری می کنند. گفتنی است با اعلام کادر فنی «نسترن ولی زاده» مقطعی در اردو حضور ندارد و سپس در صورت نیاز به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.

هدایت تیم ملی بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی و فاطمه نعمتی به عنوان مربی وی را یاری می کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی