رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 مهر 1395 - 19:36
  • کد خبر : ۹۶۲
  • چاپ خبر : بوکان، میزبان مسابقات بدمینتون کشوری

بوکان، میزبان مسابقات بدمینتون کشوری

  مرحله نخست مسابقات رنکینگ بدمینتون قهرمانی کشور "جام میش مرغ" در رده سنی جوانان از ۲۴ تا ۲۶ شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بوکان برگزار می شود. به گزارش یاریزان، رئیس هیئت بدمینتون استان آذربایجان غربی گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۲۷۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور در رده سنی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مرحله نخست مسابقات رنکینگ بدمینتون قهرمانی کشور "جام میش مرغ" در رده سنی جوانان از ۲۴ تا ۲۶ شهریور ماه سال جاری به میزبانی شهرستان بوکان برگزار می شود.

به گزارش یاریزان، رئیس هیئت بدمینتون استان آذربایجان غربی گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۲۷۰ ورزشکار از ۳۰ استان کشور در رده سنی جوانان به مدت سه روز در سالن شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار می شود.
اصغر فیضی افزود: نماد فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی پرنده نادر و در حال انقراض میش مرغ انتخاب شده و آخرین زیستگاه این پرنده نیز در شمال غرب کشور در شهرستان بوکان واقع شده و به همین علت حکم و مدال برگزیدگان این دوره از مسابقات برای دومین سال با نماد و تصویر میش مرغ حک و تحویل نفرات برتر می شود.
فیضی ادامه داد: از هر استان کشور ۹ ورزشکار به عنوان نماینده هر استان در مسابقات حضور پیدا می کنند.
رئیس هیئت بدمینتون استان آذربایجان غربی با بیان این که هر ساله مسابقات بدمینتون جام میش مرغ در شهرستان بوکان برگزار می شود، گفت: شهرستان بوکان با کسب رتبه ۹۴ در میان دیگر استان های کشور مقام نخست بهترین میزبانی مسابقات بدمینتون کشور را از میان دیگر استان ها از آن خود کرده است.
وی اضافه کرد: شهرستان بوکان در رشته بدمینتون با استعداد و پتانسیل هایی که دارد، در طول کمتر از دو سال از رتبه ۱۳ استان به رتبه سه آذربایجان غربی ارتقا یافته است.
لازم به ذکر است شهرستان بوکان آبان ماه سال گذشته میزبان مسابقات رنکینگ بدمینتون قهرمانی نوجوانان کشور بود.
همچنین تابستان سال گذشته شهرستان بوکان مسابقات قهرمانی بدمینتون استان آذربایجان غربی را نیز میزبانی کرده بود.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی