رفتن به بالا
  • شنبه - 21 مرداد 1402 - 14:57
  • کد خبر : ۱۶۳۴۲
  • چاپ خبر : کسب دو مدال نقره توسط بدمینتون بازان کردستانی در  رقابت های قهرمانی کشور

کسب دو مدال نقره توسط بدمینتون بازان کردستانی در رقابت های قهرمانی کشور

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های بدمینتون رنکینگ سطح دو کشور که بالاترین سطح مسابقات بدمینتون در کشور است با حضور قهرمانان ملی و بازیکنان تیم ملی در زنجان برگزار شد. این رقابت ها با حضور 88 بدمینتون باز در قسمت یک نفره (سینگل) و 44 بدمینتون باز در بخش دونفره (دوبل) به نمانیدگی از 24 استان سراسر کشور طی روزهای هفدهم تا بیستم مرداد ماه در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار شد. مهران شهبازی و رضا شهبازی ورزشکاران کردستانی با درخشش در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب دو مدال نقره برای این استان شدند. در بخش یک نفره این مسابقات علی حیاتی از کرمانشاه اول، مهران شهبازی نماینده شایسته استان کردستان مقام دوم را کسب کرد و فرزین خانجانی از تهران و علی فقیه خراسانی از یزد مشترکا سوم شدند. همچنین در بخش دونفره این دوره از رقابت ها محمد مهدی میرشکاری و صالح سنگتراش از سیستان و بلوچستان اول شدند، تیم دونفره بدمینتون استان کردستان با ترکیب رضا شهبازی و مهران شهبازی در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفتند و محمد زرچی و محمدجواد قریب از خراسان رضوی و آرمین زکی زاده از تهران و صدرا صادقی از کرمانشاه مشترکا سوم شدند.

مهران شهبازی و رضا شهبازی با درخشش در رقابت های بدمینتون قهرمانی کشور دو مدال نقره را برای استان کردستان کسب کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مهران شهبازی و رضا شهبازی با درخشش در رقابت های بدمینتون قهرمانی کشور دو مدال نقره را برای استان کردستان کسب کردند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های بدمینتون رنکینگ سطح دو کشور که بالاترین سطح مسابقات بدمینتون در کشور است با حضور قهرمانان ملی و بازیکنان تیم ملی در زنجان برگزار شد.

 

------------------------------------

این رقابت ها با حضور ۸۸ بدمینتون باز در قسمت یک نفره (سینگل) و ۴۴ بدمینتون باز در بخش دونفره (دوبل) به نمانیدگی از ۲۴ استان سراسر کشور طی روزهای هفدهم تا بیستم مرداد ماه در آکادمی بین المللی بدمینتون زنجان برگزار شد.

مهران شهبازی و رضا شهبازی ورزشکاران کردستانی با درخشش در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب دو مدال نقره برای این استان شدند.

در بخش یک نفره این مسابقات علی حیاتی از کرمانشاه اول، مهران شهبازی نماینده شایسته استان کردستان مقام دوم را کسب کرد و فرزین خانجانی از تهران و علی فقیه خراسانی از یزد مشترکا سوم شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

همچنین در بخش دونفره این دوره از رقابت ها محمد مهدی میرشکاری و صالح سنگتراش از سیستان و بلوچستان اول شدند، تیم دونفره بدمینتون استان کردستان با ترکیب رضا شهبازی و مهران شهبازی در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفتند و محمد زرچی و محمدجواد قریب از خراسان رضوی و آرمین زکی زاده از تهران و صدرا صادقی از کرمانشاه مشترکا سوم شدند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی