رفتن به بالا
  • شنبه - 29 مرداد 1401 - 14:04
  • کد خبر : ۱۳۲۳۹
  • چاپ خبر : ۱۲ پروژه ورزشی آذربایجان غربی در هفته دولت افتتاح خواهد شد

۱۲ پروژه ورزشی آذربایجان غربی در هفته دولت افتتاح خواهد شد

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۲ پروژه ورزشی استان آذربایجان غربی در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. به گزارش یاریزان؛ دکتر سجاد بیرامی سرپرست اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم ترین اهداف ما جبران فاصله با شاخص ملی سرانه ورزشی است و با توجه به اینکه سرانه استان حدود ۶۲ سانتی متر و سرانه کشور ۷۰ سانتی متر است، در وهله نخست رسیدن به سرانه کشوری و در ادامه رسیدن به سرانه مطلوب ۲ متر هدف گذاری شده است. وی افزود: در حال حاضر رویکرد فعال سازی پروژه‌ها را در پیش گرفتیم و با توجه به اینکه بیش از ۹۰ پروژه نیمه تمام و غیر فعال در استان وجود داشت، ۷۴ پروژه را فعال کرده و هم اکنون در دست اجراست. وی اضافه کرد: در این خصوص ۱۲ پروژه ورزشی استان آذربایجان غربی از جمله ۳ سالن و ۹ زمین روباز با مساحت ۱۰۸ هزار مترمربع با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و ۱۷ پروژه جدید کلنگ زنی خواهدشد. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این میان سالن‌های راکد که ۳۵ و ۱۷ سال غیرفعال شده بودند دوباره در حال تکمیل شدن هستند ضمن اینکه ۴ پروژه مهم ورزشگه ۵۰۰۰ نفری شهرهای خوی، مهاباد و بوکان و استادیوم میاندوآب در مرحله مناقصه است. دکتر بیرامی اظهار کرد: تلاش ما افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی تا پایان سال و افزایش سرانه ورزشی استان است بطوریکه تا هفته دولت ۳.۵ سانتی متر و تا پایان سال به شاخص کشوری خواهیم رسید. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی همچنین اظهار کرد: از ابتدای امسال، 27 ورزشکار استان در المپیک ناشنوایان، قهرمانی جهان و آسیایی مدال کسب کرده اند و با احتساب مسابقات مختلف برون مرزی این آمار به 48 مدال رسیده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۲ پروژه ورزشی استان آذربایجان غربی در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۱۲ پروژه ورزشی استان آذربایجان غربی در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ دکتر سجاد بیرامی سرپرست اداره ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: یکی از مهم ترین اهداف ما جبران فاصله با شاخص ملی سرانه ورزشی است و با توجه به اینکه سرانه استان حدود ۶۲ سانتی متر و سرانه کشور ۷۰ سانتی متر است، در وهله نخست رسیدن به سرانه کشوری و در ادامه رسیدن به سرانه مطلوب ۲ متر هدف گذاری شده است.

وی افزود: در حال حاضر رویکرد فعال سازی پروژه‌ها را در پیش گرفتیم و با توجه به اینکه بیش از ۹۰ پروژه نیمه تمام و غیر فعال در استان وجود داشت، ۷۴ پروژه را فعال کرده و هم اکنون در دست اجراست.

وی اضافه کرد: در این خصوص ۱۲ پروژه ورزشی استان آذربایجان غربی از جمله ۳ سالن و ۹ زمین روباز با مساحت ۱۰۸ هزار مترمربع با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و ۱۷ پروژه جدید کلنگ زنی خواهدشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این میان سالن‌های راکد که ۳۵ و ۱۷ سال غیرفعال شده بودند دوباره در حال تکمیل شدن هستند ضمن اینکه ۴ پروژه مهم ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری شهرهای خوی، مهاباد و بوکان و استادیوم میاندوآب در مرحله مناقصه است.

دکتر سجاد بیرامی اظهار کرد: تلاش ما افتتاح ۱۵ پروژه ورزشی تا پایان سال و افزایش سرانه ورزشی استان است بطوریکه تا هفته دولت ۳.۵ سانتی متر و تا پایان سال به شاخص کشوری خواهیم رسید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: از ابتدای امسال، ۲۷ ورزشکار استان در المپیک ناشنوایان، قهرمانی جهان و آسیایی مدال کسب کرده اند و با احتساب مسابقات مختلف برون مرزی این آمار به ۴۸ مدال رسیده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی