رفتن به بالا
  • جمعه - 6 مرداد 1402 - 15:41
  • کد خبر : ۱۶۱۴۴
  • چاپ خبر : گل میلاد محمدی فوتبالیست کردستانی در دیدار نخست مقابل عراق + ویدیو

گل میلاد محمدی فوتبالیست کردستانی در دیدار نخست مقابل عراق + ویدیو

به گزارش یاریزان؛ مراسم قرعه کشی فوتبال بازی‌های تابستانی 2023 ناشنوایان روسیه در شهر اوفای این کشور با حضور سرپرستان و سرمربیان هفت کشور شرکت کننده برگزار شد. در گروه B این مسابقات تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان با تیم های عراق و قزاقستان هم گروه شد. در گروه A نیز تیم های روسیه ، ازبکستان ، ویتنام و کامبوج با هم رقابت خواهند کرد. ملی پوشان تیم فوتبال ناشنوایان کشورمان در اولین دیدار خود راس ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه پنجم مردادماه به مصاف تیم عراق رفتند. [aparat id='sexuw'] فوتبالیست های ناشنوای کشورمان در یک بازی زیبا و دیدنی موفق شدند با سه گل تیم عراق را شکست دهند که زننده یکی از گل های تیم ایران، میلاد محمدی ملی پوش کردستانی بود و گل های دیگر این دیدار نیز توسط شاهین فصیحی و ایمان محبی به ثمر رسید. گفتنی است؛ در ادامه این رقابت ها تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران راس ۱۳ روز شنبه هفتم مردادماه به مصاف تیم قزاقستان می رود.

میلاد محمدی فوتبالیست کردستانی عضو تیم ملی ناشنوایان ایران در مسابقات بازی های تابستانی روسیه در اولین دیدار مقابل تیم عراق موفق شد یکی از گل های ایران را بثمر برساند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

میلاد محمدی فوتبالیست کردستانی عضو تیم ملی ناشنوایان ایران در مسابقات بازی های تابستانی روسیه در اولین دیدار مقابل تیم عراق موفق شد یکی از گل های ایران را بثمر برساند.

به گزارش یاریزان؛ مراسم قرعه کشی فوتبال بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان روسیه در شهر اوفای این کشور با حضور سرپرستان و سرمربیان هفت کشور شرکت کننده برگزار شد.

 

------------------------------------

در گروه B این مسابقات تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشورمان با تیم های عراق و قزاقستان هم گروه شد.

در گروه A نیز تیم های روسیه ، ازبکستان ، ویتنام و کامبوج با هم رقابت خواهند کرد.

ملی پوشان تیم فوتبال ناشنوایان کشورمان در اولین دیدار خود راس ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه پنجم مردادماه به مصاف تیم عراق رفتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

 

فوتبالیست های ناشنوای کشورمان در یک بازی زیبا و دیدنی موفق شدند با سه گل تیم عراق را شکست دهند که زننده یکی از گل های تیم ایران، میلاد محمدی ملی پوش کردستانی بود و گل های دیگر این دیدار نیز توسط شاهین فصیحی و ایمان محبی به ثمر رسید.

گفتنی است؛ در ادامه این رقابت ها تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران راس ۱۳ روز شنبه هفتم مردادماه به مصاف تیم قزاقستان می رود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی