رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 10 دی 1399 - 11:29
  • کد خبر : ۸۹۹۷
  • چاپ خبر : کمیته تعیین وضعیت ایمان سلیمی را تبرئه کرد / مدافع تراکتور به پرسپولیس می رود؟
پس از فسخ یک طرفه؛

کمیته تعیین وضعیت ایمان سلیمی را تبرئه کرد / مدافع تراکتور به پرسپولیس می رود؟

ایمان سلیمی مدافع کرمانشاهی تیم فوتبال تراکتور تبریز تصمیم‌گیری در مورد سرنوشت نوزدهمین دوره لیگ برتر را پیچیده توصیف کرد.

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رای پرونده ایمان سلیمی مدافع سابق تراکتور را به نفع این بازیکن صادر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رای پرونده ایمان سلیمی مدافع کرمانشاهی سابق تراکتور را به نفع این بازیکن صادر کرد.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، پس از اینکه ایمان سلیمی مدافع سابق تراکتور قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کرد، باشگاه تراکتور از این بازیکن به کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت شکایت کرده بود، اما گفته می شود این مدافع با حکم صادره از مراجع قضایی فوتبال تبرئه شده است.

 

------------------------------------

ایمان سلیمی که با تراکتور قرارداد سه ساله داشت، در پایان سال دوم با استناد به بندی که به او اجازه می داد با برگرداندن ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد سال دومش، برای ادامه فوتبال خود به اروپا برود، این مبلغ را به حساب تراکتور واریز و برگه فسخ دریافت کرد. پس از اینکه ایمان سلیمی در ادامه به خاطر شیوع ویروس کرونا موفق به سفر به اروپا نشد به ناچار مجبور شد تا نیم فصل منتظر بماند. در حالی که این مدافع با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی مواجه شده بود اما شرایط قراردادی این بازیکن و بندی که در آن وجود داشت مانع حضور این بازیکن در جمع قرمزهای پایتخت شد.

پس از اینکه سلیمی موفق به عقد قرارداد باشگاه خارجی در لیگ یونان نشد همان زمان تراکتور با شکایت به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال مدعی شد فسخ یکطرفه ایمان سلیمی غیر موجه بوده و این بازیکن باید برای فسخ قرارداد ۵۰ درصد از مبلغ قرارداد سه ساله اش را به باشگاه برمی گرداند. تراکتور خواهان رسیدگی به این پرونده شد و حالا با گذشت چند هفته از روزی که جلسه رسیدگی به پرونده سلیمی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار شد، این بازیکن با حکم کمیته تعیین وضعیت تبرئه شده است.

باشگاه تراکتور و ایمان سلیمی پیش از صدور رای یک بار برای توافق پای میز مذاکره نشستند و در این مذاکره باشگاه تراکتور به سلیمی پیشنهاد کرده بود به قرارداد خود با تراکتور برگردد و پولی که پرداخته را هم پس بگیرد اما دو فصل دیگر برای تراکتور بازی کند، در مقابل ایمان سلیمی اعلام کرده بود تنها در صورتی که مبلغ قراردادش افزایش پیدا کند، حاضر است با پس گرفتن مبلغ یک میلیارد، تا پایان لیگ بیستم در خدمت تراکتور باشد.تراکتور این پیشنهاد را نپذیرفت و با پرداخت هزینه دادرسی، خواهان صدور حکم در کمیته تعیین وضعیت شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در حالی که مدیران باشگاه تراکتور به او گفته بودند احتمال دارد با محرومیت ۴ ماهه مواجه شود و بهتر است با تراکتور توافق کند اما بر خلاف ادعای تراکتوری ها کمیته استیناف به سود این مدافع رای صادر کرد.

با توجه به رای صادره از سوی کمیته تعیین وضعیت به احتمال زیاد ایمان سلیمی در نیم فصل به یکی از پیشنهاد های داخلی و یا خارجی خود پاسخ مثبت خواهد داد و گفته می شود با توجه به مذاکره نصفه و نیمه با پرسپولیس پیش از رقابتهای آسیایی و پس از آن شاید او به پرسپولیس برود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی