رفتن به بالا
  • سه شنبه - 20 دی 1401 - 13:15
  • کد خبر : ۱۴۸۶۸
  • چاپ خبر : کردستان میزبان مسابقات مچ اندازی آقایان و بانوان قهرمانى باشگاه های کشور شد

کردستان میزبان مسابقات مچ اندازی آقایان و بانوان قهرمانى باشگاه های کشور شد

رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی ایران با معرفی تیم‌های برتر رده‌های بزرگسالان و پیشکسوتان به کار خود پایان داد. به گزارش یاریزان؛ بیست و سومین دوره مچ اندازی قهرمانی کشور در بخش مردان که در استان کردستان و شهر سنندج برگزار شد، با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر، به کار خود خاتمه داد. در این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان تیم گلستان توانست با کسب مجموع  146 امتیاز در هر دو بخش دست چپ و دست راست به مقام نخست دست پیدا کند. در مسابقات دست راست اصفهان دوم و کردستان سوم شدند و در دست چپ کردستان در دوم ایستاد و اصفهان نیز به مقام سوم رسید. در رده سنی پیشکسوتان نیز استان کردستان توانست با کسب 60  امتیاز در دست راست و78  امتیاز در دست چپ به مقام نخست کشوری دست یابد و به ترتیب تیم های اصفهان و البرز نیز دوم و سوم شدند .

استان کردستان از ۱٣ لغایت ۲۰ اسفند ماه میزبان مسابقات قهرمانی مچ اندازی باشگاه های کشور در دو بخش آقایان و بانوان خواهد بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

استان کردستان از ۱٣ لغایت ۲۰ اسفند ماه میزبان مسابقات قهرمانی مچ اندازی باشگاه های کشور در دو بخش آقایان و بانوان خواهد بود.

به گزارش یاریزان؛ بهنام بهاری رئیس هیات بدنسازى و پرورش اندام استان کردستان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: با توجه به درخواست هیات استان و مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در خصوص برگزاری رقابت های مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش پسران و دختران، اکنون با تایید رئیس فدراسیون، استان کردستان به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب شد.

 

------------------------------------

وی افزود: از همین رو استان کردستان از سیزدهم لغایت بیستم اسفند ماه سال جاری میزبان  مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور در دو بخش پسران و دختران خواهد بود. امیدواریم با حمایت های فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و شخص دکتر نصیرزاده و همچنین کمک مسئولین استان بتوانیم میزبان شایسته ای برای این رقابت ها باشیم تا در ادامه بتوانیم میزبانی رقابت های قهرمانی آسیا که در اردیبهشت ماه به میزبانی کشورمان برگزار می شود را کسب کنیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی