رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 خرداد 1400 - 12:10
  • کد خبر : ۱۰۲۸۳
  • چاپ خبر : کانیاو اشنویه با کسب پیروزی مقابل بعثت کرمانشاه خودش را از قعر جدول جدا کرد
در چایان هفته ششم؛

کانیاو اشنویه با کسب پیروزی مقابل بعثت کرمانشاه خودش را از قعر جدول جدا کرد

به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه 35 اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه 72 بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه 80 دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

تیم کانیاو اشنویه در هفته ششم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مقابل موفق به شکست تیم بعثت کرمانشاه شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم کانیاو اشنویه در هفته ششم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مقابل موفق به شکست تیم بعثت کرمانشاه شد.

به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد.

 

------------------------------------

از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند.

اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه ۳۵ اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه ۷۲ بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه ۸۰ دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد.

این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

به گزارش <a href="https://yarizan.ir/">یاریزان</a>؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه 35 اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه 72 بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه 80 دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود.

 

در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

در سوی دیگر بعثتی ها با قبول شکست در این دیدار هشت امتیازی ماندند و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتند.

بعثت کرمانشاه که سال گذشته از لیگ دسته دوم به این مرحله از رقابت ها سقوط کرده بود یکی از مدعیان اصلی صعود به حساب می آید از طرف دیگر تیم کانیاو اشنویه با درخشش در مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال ایران و صعود به مرحله دوم در پی تاریخ سازی و خلق شگفتی است.

کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه بعنوان دو نماینده از مناطق کوردنشین ایران در گروه دوم مرحله دوم رقابت های لیگ دسته سوم با تیم های نفت ایرانیان، شهید اورکی اسلامشهر، بنیامین ورزش تهران، فرهنگ ایثار آستارا، پاس گیلان، شهرداری فومن، کیان اراک و آرتام تبریز همگروه هستند.

مسابقات مرحله دوم لیگ دسته ۳ کشور در سه گروه ۱۰ تیمی در حال برگزاری است که در نهایت تیم های نخست هر گروه به همراه بهترین تیم دوم هر سه گروه به لیگ دسته دوم کشور صعود می‌کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی