رفتن به بالا
  • جمعه - 1 شهریور 1398 - 08:05
  • کد خبر : ۵۳۹۱
  • چاپ خبر : پیروزی بعثت کرمانشاه در دیداری دوستانه مقابل آبیدر سنندج

پیروزی بعثت کرمانشاه در دیداری دوستانه مقابل آبیدر سنندج

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه که از ابتدای فصل بندبال صعود به لیگ دسته اول بود در میانه راه دچار تغییر شد اما با بازگشت دوباره امروز جهانبخش جعفری برای بار دوم بعنوان سرمربی این تیم معرفی گردید.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در دیداری تدارکاتی پیش از شروع رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم آبیدر سنندج را با شکست بدرقه کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در دیداری تدارکاتی پیش از شروع رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم آبیدر سنندج را با شکست بدرقه کرد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهارکرد: در این دیدار که در ورزشگاه انقلاب کرمانشاه برگزار شد، بازیکنان بعثت توانستند در یک دیدار تماشایی حریف سنندجی خود را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد مهاجمان تیمش در این دیدار، تصریح کرد: امید پورقنبری دو بار، حمید نوری و سجاد سیاهکمری نیز هرکدام یک بار در این دیدار توانستند دروازه تیم حریف را بازکنند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در ادامه به فاصله چندهفته ای تا شروع رقابت های لیگ دسته دوم اشاره کرد و گفت: تا زمان شروع رقابت‌های لیگ چند بازی تدارکاتی دیگر را نیز برگزار خواهیم کرد که از جمله آن دو بازی دوستانه طی هفته آینده خواهد بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی اضافه کرد: همچنین در نظر داریم، به منظور آمادگی هرچه بیشتر بازیکنانمان اردویی یک هفته ای را در تهران برپا کنیم.

حسنی یادآور شد: البته هفته پیش هم بازیکنان تیم بعثت دیداری دوستانه با تیم شهرداری همدان در این شهر داشتند که این دیدار بدون گل به پایان رسید.

وی در ادامه گفت: انجام تمرینات فشرده بدنسازی، بومی سازی و جوان سازی تیم، برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی، برپایی اردوها و… از جمله اقداماتی است که برای عملکرد بهتر تیم بعثت در این دوره از رقابت های لیگ دسته دوم در دستورکار قرار داده ایم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی