رفتن به بالا
  • دوشنبه - 16 آبان 1401 - 15:47
  • کد خبر : ۱۴۰۰۶
  • چاپ خبر : پیراهن هواداری « پیروز » ارتباطی به فدراسیون فوتبال و تیم ملی ندارد

پیراهن هواداری « پیروز » ارتباطی به فدراسیون فوتبال و تیم ملی ندارد

به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال، این فدراسیون اطلاعیه شماره یک را در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صادر کرد.

فردا در مراسمی رسمی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی رونمایی می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فردا در مراسمی رسمی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی رونمایی می‌شود.

به گزارش یاریزان و با اعلام وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، در پی انتشار تصویری از پیراهن هواداری که توسط کارگروه مد و لباس تحت عنوان «پیروز» طراحی شده، فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند این پیراهن هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال و تیم ملی ندارد و همانطور که از پیش اعلام شده قرار است فردا (سه‌شنبه ۱۷ آبانماه) با حضور مقامات و مسئولان ورزشی کشور از لباس رسمی تیم ملی در مسابقات جام جهانی رونمایی شود.

 

------------------------------------

تصویر لباس منتشر شده امروز در برخی وبسایت های خبری که فدراسیون فوتبال ایران آن را منتصب به تیم ملی ایران در جام جهانی ندانست.

فردا در مراسمی رسمی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای جام جهانی رونمایی می‌شود. به گزارش یاریزان و با اعلام وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال ایران، در پی انتشار تصویری از پیراهن هواداری که توسط کارگروه مد و لباس تحت عنوان «پیروز» طراحی شده، فدراسیون فوتبال اعلام می‌کند این پیراهن هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال و تیم ملی ندارد و همانطور که از پیش اعلام شده قرار است فردا (سه‌شنبه 17 آبانماه) با حضور مقامات و مسئولان ورزشی کشور از پیراهن رسمی تیم ملی در رقابتهای جام جهانی رونمایی شود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی