رفتن به بالا
  • شنبه - 6 خرداد 1396 - 08:23
  • کد خبر : ۲۲۳۳
  • چاپ خبر : پنج راه پیش روی زلاتان و مقصدهای احتمالی پس از پایان مصدومیت ستاره سوئدی
مقصد بعدی زلاتان کجاست؟

پنج راه پیش روی زلاتان و مقصدهای احتمالی پس از پایان مصدومیت ستاره سوئدی

  از حالا بحث بر سر آینده زلاتان ایبراهیموویچ آغاز شده و هنوز مشخص نیست این مهاجم باتجربه و خبرساز در آینده چه خواهد کرد. به گزارش یاریزان؛ قرارداد مهاجم چالاک منچستریونایتد در تابستان پیش رو پایان میابد و هنوز صحبتی بر سر تمدید قرارداد وی نشده است. قرارداد وی یک‌ساله است که در صورت […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

از حالا بحث بر سر آینده زلاتان ایبراهیموویچ آغاز شده و هنوز مشخص نیست این مهاجم باتجربه و خبرساز در آینده چه خواهد کرد.

به گزارش یاریزان؛ قرارداد مهاجم چالاک منچستریونایتد در تابستان پیش رو پایان میابد و هنوز صحبتی بر سر تمدید قرارداد وی نشده است. قرارداد وی یک‌ساله است که در صورت توافق طرفین یک سال دیگر نیز تمدید می‌شود.
هرچند مورینیو پیش‌تر گفته بود که در تلاش خواهد بود تا زلاتان قرارداد خود را تمدید کند اما مرد سوئدی که مصدومیت رباط صلیبی او را تا پایان سال خانه‌نشین کرده هنوز به قضیه تمدید قرارداد خود واکنشی نشان نداده است.
چیزی که قطعی است این است که اگر زلاتان مایل به ادامه باشد حتماً پیشنهادهای زیادی خواهد داشت. حال می‌خواهیم بر گزینه‌های احتمالی وی برای بازی کردن پس از مصدومیت نگاهی بندازیم.

 

------------------------------------

منچستریونایتد
اگرچه هم منچستر و هم زلاتان تعهدی مبنی بر ماندن زلاتان برای یک‌فصل دیگر در منچستر ندارند اما هنوز یونایتد یکی از گزینه‌های احتمالی برای وی است.
رابطه خوب او با باشگاه و بازیکنان چه در زمین و چه بیرون زمین می‌تواند محرک وی برای ماندن در یونایتد باشد. تمجیدهای چندباره او از مورینیو و رابطه خوب با مارکوس رشفورد و پل پوگبا دلیل خوبی برای رابطه خوب آن‌هاست.
بنا بر صحبت‌های زلاتان فرزندان او نقش مهمی در پیوستنش به من یونایتد داشته‌اند وی در مصاحبه‌ای گفته بود: «دو فرزند من خواستار دیدن من در لباس منچستریونایتد بودند، هرچند فکر خودم در جایی دیگر بود.»
هرچند احترام زیاد به زلاتان به‌عنوان یک سوپراستار در شهر منچستر، مقایسه‌های فراوان او با اریک کانتونا، اسطوره من یونایتد، در چند وقت اخیر، بازی در جام باشگاه‌های اروپا در سال جدید همه دلایل خوبی برای هردو طرف قرارداد، به‌منظور تمدید به نظر می‌رسد.
زلاتان می‌تواند گزینه خوبی برای من یونایتد در نیم‌فصل دوم باشد ازآنجایی‌که چشم‌ها برای بردن لیگ برتر سال آینده متمرکز بر الدترافورد است.

آث میلان
روسونری ایبراهیموویچ را از دست پپ گواردیولا نجات داد و این بازیکن سوئدی در میلان ۵۶ گل را در ۸۵ بازی در طول دو سالی که در این باشگاه بازی می‌کرد برای روسونری زد و سال دوم نیز به‌عنوان آقای گلی در رقابت‌های سری آ دست پیدا کرد.
پس از افول میلان، سیلویو برلوسکونی طی قراردادی با پاری‌سن‌ژرمن به ارزش ۲۰ میلیون یورو این بازیکن را به فرانسه فرستاد. انتقالی که بعدها ایبراهیموویچ بیان کرد: «انتخاب من نبوده است. من هرگز نمی‌خواستم میلان را ترک کنم. میلان را دوست دارم و از نظر من بزرگ‌ترین باشگاهی است که تابه‌حال در آن بازی کرده‌ام.»
پس از خرید میلان توسط چینی‌ها آن‌ها قول دادند که در تابستان حسابی خرج کنند تا بتوانند بار دیگر خود را به‌عنوان مدعی برای گرفتن اسکودتو مطرح کنند از این رو ایبراهیموویچ می‌تواند انتخاب بسیار عالی برای آن‌ها باشد حتی اگر هواداران برای دیدن مجدد او در زمین‌بازی مجبور باشند ماه‌ها منتظر بمانند.

لیگ حرفه‌ای آمریکا MLS
پیشنهادهایی از بهترین باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای آمریکا مثل ال ای گلکسی برای ایبراهیموویچ روی میز است باشگاهی که اخیراً تغییراتی هم در کادر فنی خود ایجاد کرده است. حضور بازیکنانی همچون دیوید بکهام، استیون جرارد، اشلی کول و رابی کین نشان از معتبر بودن این باشگاه است.
از بازیکنان سرشناس باقیمانده در گلکسی می‌توان به جیوانی دوس سانتوس و رومن الساندرینی اشاره کرد اما با توسعه لس‌آنجلس اف سی و ورود آن‌ها به لیگ در سال ۲۰۱۸ و تمایل آن‌ها به خریدهای بزرگ گلکسی میداند باید در نقل و انتقالات خوب کار کند تا تیم اول لس‌آنجلس بماند.
هم‌بازی دوس‌سانتوس در تیم ملی، خاویر هرناندس، انتخاب اول گلکسی است به‌خصوص که در کالیفرنیا اجتماع لاتین بسیار است اما انتقال زلاتان به این باشگاه نوعی اتفاق خارق‌العاده محسوب می‌شود که ازلحاظ تجاری نیز بسیار برای آن‌ها می‌تواند مفید باشد.
به‌هرحال لس‌آنجلس اف سی نیز گزینه‌ای برای زلاتان است. آن‌ها به خاطر ورود در ماه مارس بعدی خواستار بازیکنی نامدار هستند. انتقال به آنجا به زلاتان اجازه می‌دهد قبل از شروع فصل جدید به‌راحتی بتواند به آمادگی بدنی خوب خود برسد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سوپر لیگ چین
مانند آمریکا، در چین نیز زلاتان می‌تواند سوپراستار باشد، مخصوصاً از لحاظ تبلیغاتی. بازیکنی نامدار که با آمدن خود می‌تواند به لیگ تازه بر سر زبان آمده‌ی چین اعتبار و اسم ببخشد.
ایبراهیموویچ با رفتن به شرق دور می‌تواند تقاضای دستمزد دو برابر بکند که پولی نیست که بتوان به‌راحتی از کنار آن رد شد. باشگاه تیانجین کوانجیان قبل‌تر اعلام کرده بود که مهاجمی نامدار در تابستان به آن‌ها ملحق خواهد شد و ازآنجایی‌که کاناوارو مربیگری این تیم را بر عهده دارد و همبازی سابق زلاتان محسوب می‌شود دور از ذهن نیست اگر فصل بعدی زلاتان را در چین ببینیم.
باشگاه دیگر چینی که هنوز جای خالی بازیکن خارجی خود را پر نکرده جیانگسو سونینگ است که با پشتوانه‌ی مالی قوی توسط مدیرانی که به‌تازگی باشگاه پیشین زلاتان یعنی اینترمیلان را نیز خریداری کرده‌اند رویا پردازی برای آوردن مهاجمی در تراز جهانی می‌کنند، چه‌بسا آن مهاجم زلاتان باشد. انتقال به چین برای زلاتان خاتمه‌ای بر رویا پردازی‌های خود پس از ۳۰ سالگی است. او که مانند شراب هرچقدر سنش بیشتر شد، ارزش بیشتری پیدا کرد با رفتن به چین خود را از مرکز توجهات دور می‌کند چیزی که زلاتان از آن بیزار است. علاوه بر آن دوری احتمالی از خانواده نیز می‌تواند دلیلی بر نرفتن وی باشد و با این‌همه نمی‌توان سوپر لیگ چین را جزئی از گزینه‌های زلاتان ندانست.

مالمو
اولین باشگاه زلاتان، چرا آخری نباشد؟ شهر زادگاه زلاتان، جایی که او بزرگ شد و فوتبال بازی کردن یاد گرفت، او هنوز هم در آنجا دوست‌ها و خاطرات شیرین بچگی خود را دارد. بازگشت او به مالمو می‌تواند حس یک قهرمان به وی بدهد به‌خصوص در میان قوم‌های مختلف شهر.
او ۱۸ گل در ۴۷ بازی خود، در نوجوانی برای باشگاه زد، زمانی که مالمو همیشه جزئی از دو تیم ابتدایی جدول بود. حال‌آنکه آن‌ها به ورزشگاه سوئد بانک رفته‌اند و در بین باشگاه‌های سوئد حکمرانی می‌کنند. بازگشت او به‌عنوان یک قهرمان به زادگاهش بسیار دراماتیک است اما رفتن او به لیگی ضعیف‌تر آن‌هم با مبلغ دستمزد بالای وی و بودجه‌ی مالمو کمی بعید به نظر می‌رسد مگر اینکه زلاتان بخواهد، که در این حالت حتی غیرممکن نیز غیرممکن نیست.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی