رفتن به بالا
  • شنبه - 6 آذر 1395 - 19:38
  • کد خبر : ۱۶۰۷
  • چاپ خبر : پس از تعویض طلایی، سردار بوکان پیروز شد/ شاهین ماهشهر قربانی
دو گل در نیمه دوم

پس از تعویض طلایی، سردار بوکان پیروز شد/ شاهین ماهشهر قربانی

  تیم فوتبال سردار بوکان از هفته سیزدهم دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم ایران مقابل میهمان خود شاهین ماهشهر به پیروزی دست یافت.    ———————————— به گزارش یاریزان، تیم فوتبال سردار بوکان در ورزشگاه پنج هزار نفری اختصاصی خود نخستین بازی دور برگشت را با پیروزی ۲ بر یک مقابل شاهین ماهشهر آغاز کرد. […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال سردار بوکان از هفته سیزدهم دور برگشت مسابقات لیگ دسته دوم ایران مقابل میهمان خود شاهین ماهشهر به پیروزی دست یافت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، تیم فوتبال سردار بوکان در ورزشگاه پنج هزار نفری اختصاصی خود نخستین بازی دور برگشت را با پیروزی ۲ بر یک مقابل شاهین ماهشهر آغاز کرد.
تک گل بازی شاهین ماهشهر در دقیقه دوم بازی توسط ‘سینا کناری’ به ثمر رسید و نیمه اول به نفع تیم میهمان به پایان رسید.
اما در نیمه دوم بازی تیم سردار تهاجمی بازی را آغاز کرد و با زیر فشار قرار دادن حریف به کمک تماشاگران، تیم شاهین ماهشهر را مجبور به عقب نشینی کرد.
بر اساس این گزارش، تعویض طلایی پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان با ورود بهمن طهماسبی گلزن این تیم در دقایق ۵۵ و ۸۵ بازی نتیجه داد و طهماسبی با به ثمر رساندن ۲ گل پیروزی را به تیمش هدیه کرد.
تیم سردار با این برد و کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول گروه سوم مسابقات لیگ دسته ۲ کشور قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، هم اکنون در جدول این بازی ها و تا پایان هفته سیزدهم شهرداری تبریز با ۲۲ امتیاز در رده اول جدول قرار دارد و شاهین شهرداری بوشهر با ۲۰ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم سوم در جایگاه دوم قرار دارد و تیم شهرداری همدان با کسب ۲۰امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.
در دقیقه ۹۰ این بازی حامد پورعمرانی از شاهین ماهشهر با کارت قرمز داور زنجانی روبرو شد و از زمین بازی اخراج شد.
قضاوت دیدار شاهین ماهشهر و سردار بوکان را جواد بیگدلی، هاشم خدابنده و اصغر ملکی هر سه از زنجان بر عهده داشتند.
تیم سردار بوکان در گروه سوم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور با تیم های نیروی زمینی تهران، شاهین شهرداری بوشهر، پاس همدان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، سردار بوکان، شهرداری تبریز، شاهین ماهشهر، کارا شیراز، هف سمنان، شاهین توسعه کیش و آلومینیوم هرمزگان هم گروه است/ ایرنا


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی