رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 اردیبهشت 1402 - 11:57
  • کد خبر : ۱۵۵۵۱
  • چاپ خبر : پایان مسابقات بسکتبال سه نفره جام رمضان مهاباد با معرفی تیم های برتر

پایان مسابقات بسکتبال سه نفره جام رمضان مهاباد با معرفی تیم های برتر

به گزارش یاریزان؛ بامداد امروز دوشنبه ۱۴ تیر ماه تیم ملی جمهوری‌چک در فینال مسابقات انتخابی المپیک‌ که به میزبانی کشور کانادا برگزار شد، با نتیجه ۹۷ بر ۷۲ تیم یونان را شکست داد و سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را به دست آورد. جمهوری چک در حالی به المپیک رسید که پیش از شروع بازی‌های انتخابی سه تیم کانادا، یونان و ترکیه شانس‌های اصلی صعود به المپیک از این گروه محسوب می‌شدند. اولین بازی بسکتبال در المپیک توکیو، دیدار تیم ملی کشورمان و جمهوری‌چک خواهد بود و این تیم در حال حاضر در رده دوازدهم رنکینگ جهانی قرار دارد.   گروه بندی نهایی رقابت‌های المپیک: گروه A : ایران، فرانسه، آمریکا و جمهوری چک گروه B : استرالیا، نیجریه، آلمان و ایتالیا گروه C : آرژانتین، اسپانیا، ژاپن و اسلوونی مسابقلا لیگ برتر دسته یک دو

مسابقات بسکتبال سه نفره جام رمضان مهاباد با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات بسکتبال سه نفره جام رمضان مهاباد با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات بسکتبال سه نفره جام رمضان شهرستان مهاباد از روز دوشنبه ۲۸ فروردین و با حضور ۱۱ تیم از مهاباد، میاندوآب و سردشت در دو گروه ۵ و ۶ تیمی آغاز شد.

 

------------------------------------

این رقابت ها روز پنجشنه ۳۱ فروردین در مرحله نیمه نهایی مسابقات تیم های فایربال و آهنگری کاوه با پیروزی مقابل حریفان به فینال مسابقات راه پیدا کردند. در بازی رده بندی تیم سنگ توان توانست تیم قوشاچای را شکست داده و به مقام سوم مسابقات دست پیدا کند.

در فینال مسابقات نیز تیم آهنگری کاوه موفق شد تیم فایربال را با نتیجه ۱۶ بر ۱۲ شکست دهد و به قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

در پایان این دوره از مسابقات بسکتبال سه نفره جام رمضان مهاباد، کمال شاه مرادیان عنوان امتیاز آور ترین بازیکن این مسابقات را بدست آورد. در اختتامیه مسابقات نیز از تمامی پیشکسوتان این رشته با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی