رفتن به بالا
  • شنبه - 14 تیر 1399 - 14:32
  • کد خبر : ۷۰۵۷
  • چاپ خبر : وریا غفوری : به کرونا مبتلا شدم و بدن درد دارم اما حال کلی‌ام خوب است

وریا غفوری : به کرونا مبتلا شدم و بدن درد دارم اما حال کلی‌ام خوب است

محمود روشنی مدیر پایگاه قهرمانی و مرکز استعدادیابی استان کرمانشاه گفت: دویدن بیش از شش دقیقه در هوای بسیار سرد احتمال ابتلای ورزشکاران به آسم و بیماری‌های عفونی حلق و ریه را بالا می‌برد.

  وریا غفوری کاپیتان استقلال خبر ابتلایش به ویروس کرونا را تائید کرد. به گزارش یاریزان؛ طبق اعلام چند خبرگزاری، یکی از استقلالی‌هایی که به کرونا متبلا شده، وریا غفوری است.  ———————————— کاپیتان استقلال در گفتگوی کوتاهی که با پایگاه خبری پاله وان داشت ضمن تائید این خبر گفت: بدن درد دارم اما حال کلی‌ام […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وریا غفوری کاپیتان استقلال خبر ابتلایش به ویروس کرونا را تائید کرد.

به گزارش یاریزان؛ طبق اعلام چند خبرگزاری، یکی از استقلالی‌هایی که به کرونا متبلا شده، وریا غفوری است.

 

------------------------------------

کاپیتان استقلال در گفتگوی کوتاهی که با پایگاه خبری پاله وان داشت ضمن تائید این خبر گفت: بدن درد دارم اما حال کلی‌ام خوب است و در خانه قرطینه هستم”

غفوری در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که جلوی سایپا هم در شرایطی بازی کرده که کرونا داشته البته معلوم نیست که فرهاد مجیدی از این مساله آگاه بوده که روی بازی کردن کاپیتان تیمش اصرار داشته یا نه.

طبق گفته کاپیتان استقلال، تست چند بازیکن دیگر این تیم هم مثبت شده و باید دید آبی‌ها با این وضعیت عازم عسلویه خواهند شد یا نه چون خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره استقلال در صحبتی که با خبرگزاری ایلنا داشته گفته با این وضعیت جلوی سفر آبی‌ها را خواهد گرفت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی