رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 شهریور 1400 - 09:46
  • کد خبر : ۱۱۴۴۰
  • چاپ خبر : ورزشکار کردستانی ۲ نشان برنز رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت
به میزبانی کشور قزاقستان؛

ورزشکار کردستانی ۲ نشان برنز رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را بر گردن آویخت

به گزارش یاریزان؛ رقابت های مچ اندازی قهرمانی رده های مختلف آسیا از روز پنجشنبه 28 مردادماه به میزبانی شهر آلماتی در کشور قزاقستان آغاز به کار کرد. در پایان روز نخست این رقابت ها‌ و در بخش مسابقات رده سنی پیشکسوتان پرویز زارعی ورزشکار شایسته کردستانی که در قالب تیم ملی مچ اندازی کشورمان به این مسابقات اعزام شده است، توانست در 2 بخش دست راست و دست چپ سکوی سوم را تصاحب و به 2 مدال برنز دست پیدا کند. گفتنی است؛ مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا با حضور 500 ورزشکار از 12 کشور از روز 28 مرداد به میزبانی شهر آلماتی در کشور قزاقستان آغاز و تا سوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

پرویز زارعی ورزشکار کردستانی در بخش پیشکسوتان رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور قزاقستان در حال برگزاری است، موفق شد در ۲ بخش دست راست و دست چپ با ایستادن در رده سوم به مدال برنز دست پیدا کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پرویز زارعی ورزشکار کردستانی در رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی آسیا که به میزبانی کشور قزاقستان در حال برگزاری است، موفق شد در ۲ بخش دست راست و دست چپ به نشان برنز دست پیدا کند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های مچ اندازی قهرمانی رده های مختلف آسیا از روز پنجشنبه ۲۸ مردادماه به میزبانی شهر آلماتی در کشور قزاقستان آغاز به کار کرد.

 

------------------------------------

در پایان روز نخست این رقابت ها‌ و در بخش مسابقات رده سنی پیشکسوتان پرویز زارعی ورزشکار شایسته کردستانی که در قالب تیم ملی مچ اندازی کشورمان به این مسابقات اعزام شده است، توانست در ۲ بخش دست راست و دست چپ سکوی سوم را تصاحب و به ۲ نشان برنز دست پیدا کند.

گفتنی است؛ مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا با حضور ۵۰۰ ورزشکار از ۱۲ کشور از روز ۲۸ مرداد به میزبانی شهر آلماتی در کشور قزاقستان آغاز و تا سوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی