رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 مهر 1398 - 14:06
  • کد خبر : ۵۵۹۸
  • چاپ خبر : واکنش مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به انتقادات سیامند رحمان

واکنش مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی به انتقادات سیامند رحمان

عبداله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی

  عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی به انتقادات چند روز گذشته سیامند رحمان دارنده دو مدال پارالمپیک واکنش نشان داد. به گزارش یاریزان؛ به دنبال انتقادات سیامند رحمان پهلوان اشنویه ای، عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به انتقادات اخیر این قهرمان جهان و پارا المپیک […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

عبدالله چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی به انتقادات چند روز گذشته سیامند رحمان دارنده دو مدال پارالمپیک واکنش نشان داد.

به گزارش یاریزان؛ به دنبال انتقادات سیامند رحمان پهلوان اشنویه ای، عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به انتقادات اخیر این قهرمان جهان و پارا المپیک های لندن و ریو را با جان و دل می‌پذیریم و به تمام خواسته‌هایش احترام می‌گذاریم؛ گفته: ولی نباید فراموش کرد که این اداره کل اعتبارات بسیار محدودی در اختیار دارد و باید با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال جوابگوی نزدیک به ۷۰۰ هیات ورزشی باشد.

 

------------------------------------

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بیان اینکه این اداره کل هیچ‌گونه کوتاهی در تجلیل از قهرمانان مدال‌آور و ملی‌پوش نکرده است در حد توان مادی و معنوی خود از تک تک ورزشکارانی که برای این آب و خاک افتخار آفریده‌اند تجلیل و تقدیر کرده و خواهد کرد.

طی چند روز گذشته سیامند رحمان قویترین وزنه بردار سنگین وزن جهان و پارا المپیک انتقاداتی در خصوص بی‌توجهی مسوولان داشته و گفته است: ۱۳ سال است که عضو تیم ملی هستم و با وجود کسب ۲ مدال طلای پارا المپیک و رکوردزنی‌های فراوان برای کشورم همچنان به مشکلات من از سوی مسوولان توجهی نمی‌شود.

رحمان با بیان اینکه مسوولان از نظر مالی حمایت چندانی از ملی‌پوشانی چون وی ندارند، افزود: هم‌اکنون ماهانه تنها ۹۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کنم و حتی بیمه هم نیستم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این اولین باری نیست که “رحمان” از بی توجهی مسئولان استانی و کشوری لب به گلایه گشوده است.

حال باید منتظر ماند و دید مسئولان وزارت ورزش تنها به این واکنش ها بسنده می کنند و با توجیه کمبود بودجه و استناد به بهانه های تکراری از عمل به وظایف قانونی خود سرباز میزنند؛ یا برای رسیدگی به نیازهای جهان پهلوان “سیامند رحمان” ترتیبی اتخاذ خواهند کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی