رفتن به بالا
  • دوشنبه - 7 آذر 1401 - 20:00
  • کد خبر : ۱۴۳۰۱
  • چاپ خبر : هشت ورزشکار برتر رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد دسته اول ایران
به میزبانی کرمانشاه؛

هشت ورزشکار برتر رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد دسته اول ایران

ورزشکار برتر راه یافته به مرحله یک چهارم سی و چهارمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در دسته اول به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه مشخص شدند. به گزارش یاریزان؛ سی و چهارمین دوره رقابت های پاکت بیلیارد-دسته اول در رشته تن بال به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه و در آکادمی مقصود از صبح امروز ۵ آذرماه ۱۴۰۱ پس قرائت آیاتی از قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. این رقابت ها تا روز ۸ آذر ماه ادامه خواهد داشت. بیش از ۵۰ ورزشکار از ۱۵ استان: کرمانشاه، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، فارس، مازندران، کرمان، آذربایجان غربی، بوشهر، مرکزی، همدان، خوزستان، اصفهان و تهران در این دوره از رقابت ها حضور دارند. داوری این دوره از مسابقات بر عهده لقمان گلابی از آذربایجان غربی و فرجی نیز جزو کادر اجرایی می باشد. هشت ورزشکار برتر راه یافته به مرحله یک چهارم سی و چهارمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در دسته اول مشخص شدند. بر این اساس؛ رضا نصوحی - ساسان لشکری حسام اسکندری - رضا معصومی آرین درویشی - حمیدرضا حقیقی سینا ولیزاده - مرتضی کامل با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

هشت ورزشکار راه یافته به مرحله یک چهارم سی و چهارمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در دسته اول به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه مشخص شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هشت ورزشکار برتر راه یافته به مرحله یک چهارم سی و چهارمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در دسته اول به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ سی و چهارمین دوره رقابت های دسته اول پاکت بیلیارد در رشته تن بال به میزبانی هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه و در آکادمی مقصود از صبح امروز ۵ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شد. این رقابت ها تا هشتم آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

بیش از ۵۰ ورزشکار از ۱۵ استان: کرمانشاه، خراسان رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، فارس، مازندران، کرمان، آذربایجان غربی، بوشهر، مرکزی، همدان، خوزستان، اصفهان و تهران در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

داوری این دوره از مسابقات بر عهده لقمان گلابی از آذربایجان غربی و فرجی نیز جزو کادر اجرایی می باشد.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ورزشکاران راه یافته به مرحله یک چهارم سی و چهارمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در دسته اول مشخص شدند.

بر این اساس؛

رضا نصوحی – ساسان لشکری
حسام اسکندری – رضا معصومی
آرین درویشی – حمیدرضا حقیقی
سینا ولیزاده – مرتضی کامل

با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی