رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 5 مرداد 1402 - 14:14
  • کد خبر : ۱۶۱۲۳
  • چاپ خبر : مسابقات رنکینگ اسنوکر استان آذربایجان غربی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

مسابقات رنکینگ اسنوکر استان آذربایجان غربی با معرفی نفرات برتر پایان یافت

به گزارش یاریزان؛ رقابت های رنکینگ اسنوکر استان آذربایجان غربی به همت هيات بولينگ و بيليارد استان و به ميزبانى شهرستان پیرانشهر (باشگاه فرهنگی ورزشی الماس غرب) با حضور ۴۵ بازيكن برگزار شد. رنکینگ نهایی و نفرات برتر مسابقات اسنوکر استان آذربایجان غربی در نهایت به شرح ذیل اعلام شد: حامد جعفری از شهرستان پیرانشهر (مقام اول) اورهان حمویی پور از شهرستان ارومیه (مقام دوم) مامند مرادی از شهرستان پیرانشهر (مقام سوم) بهنام جوان از شهرستان میاندوآب (مقام چهارم) و همچين با معرفی حامد جعفری و کیوان آوازه به عنوان فنى ترين بازيكن و بازيكن اخلاق به اتمام رسيد. مراسم اختتامیه اين دوره از مسابقات با حضور جمعی از دوستداران و پيشكسوتان رشته بيليارد انجام پذيرفت، و به نفرات برتر اين دوره از مسابقات جوايز نقدى به مبلغ چهل و پنج ميليون ريال، مدال و احكام قهرمانى از طرف اداره كل ورزش و جوانان استان آذربايجان غربى و هيأت بولينگ و بيليارد استان صادر و اهدا گرديد. لازم به ذكر است؛ حامد جعفری بعنوان سرپرست مسابقات، علی قوسیان به عنوان سرداور و مسئول برگزارى مسابقات، مسئوليت فنى و اجرايى اين دوره از مسابقات را به عهده داشتند.

نفرات برتر مسابقات رنکینگ اسنوکر استان آذربایجان غربی پس از رقابت به میزبانی شهرستان پیرانشهر معرفی شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نفرات برتر مسابقات رنکینگ اسنوکر استان آذربایجان غربی پس از رقابت به میزبانی شهرستان پیرانشهر معرفی شدند.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های رنکینگ اسنوکر استان آذربایجان غربی به همت هیات بولینگ و بیلیارد استان و به میزبانى شهرستان پیرانشهر (باشگاه فرهنگی ورزشی الماس غرب) با حضور ۴۵ بازیکن برگزار شد.

 

------------------------------------

 

رنکینگ نهایی و نفرات برتر مسابقات اسنوکر استان آذربایجان غربی در نهایت به شرح ذیل اعلام شد:

حامد جعفری از شهرستان پیرانشهر (مقام اول)

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اورهان حمویی پور از شهرستان ارومیه (مقام دوم)

مامند مرادی از شهرستان پیرانشهر (مقام سوم)

بهنام جوان از شهرستان میاندوآب (مقام چهارم)

و همچین با معرفی حامد جعفری و کیوان آوازه به عنوان فنى ترین بازیکن و بازیکن اخلاق به اتمام رسید.

 

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور جمعی از دوستداران و پیشکسوتان رشته بیلیارد انجام پذیرفت، و به نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایز نقدى به مبلغ چهل و پنج میلیون ریال، مدال و احکام قهرمانى از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربى و هیأت بولینگ و بیلیارد استان صادر و اهدا گردید.

لازم به ذکر است؛ حامد جعفری بعنوان سرپرست مسابقات، علی قوسیان به عنوان سرداور و مسئول برگزارى مسابقات، مسئولیت فنى و اجرایى این دوره از رقابت های اسنوکر استان آذربایجان غربی به میزبانى شهرستان پیرانشهر را به عهده داشتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی