رفتن به بالا
  • شنبه - 23 مهر 1401 - 15:43
  • کد خبر : ۱۳۷۱۷
  • چاپ خبر : مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه: بزرگترین پارک آبی و تنیس خاکی غرب کشور در کرمانشاه افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه: بزرگترین پارک آبی و تنیس خاکی غرب کشور در کرمانشاه افتتاح می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از احداث بزرگترین پارک و مجموعه ورزشی تفریحی آبی و تنیس خاکی غرب کشور در کرمانشاه توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت:این مجموعه کم نظیر بزودی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از احداث بزرگترین پارک و مجموعه ورزشی تفریحی آبی و تنیس خاکی غرب کشور در کرمانشاه توسط بخش خصوصی خبر داد و گفت:این مجموعه کم نظیر بزودی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی صبح امروز در نشست با سرمایه گذار این پروژه بزرگدر اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: برنامه ریزی لازم برای بهره برداری از این پروژه همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش در حال انجام است و بزودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

 

------------------------------------

وی افزود:این پروژه دارای امکاناتی چون استخر ویژه کودکان و بزرگسالان، رستوران، سالن بدنسازی، آب درمانی، ماساژ درمانی، اتاق نمک، سونای خشک، جکوزی و سالن ورزشهای رایانه ای، فوتبال دستی، بیلیارد و… می باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه اشتغالزایی این پروژه را ۸۰ نفر اعلام کرد و افزود: خوشبختانه طی سه سال اخیر مشارکت بخش خصوصی در توسعه فضاهای ورزشی استان به میزان زیادی افزایش یافته است به نحوی که تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان در این زمینه جذب شده است.

صابر رحیمی تاکید کرد: در هفته تربیت بدنی که از ۲۶ مهرماه آغاز خواهد شد ۶ پروژه با اعتباری نزدیک به نزدیک به ۱۷۰ میلیارد تومان برای افتتاح آماده شده است که شامل پارک آبی در محله فرهنگیان کرمانشاه،زمینهای تنیس خاکی در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد، مجموعه ورزشی تنیس آراد در دهکده المپیک کرمانشاه، مجموعه ورزشی پدل در استادیوم ۱۵ خرداد، استادیوم هرسین می باشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی