رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 1 فروردین 1398 - 19:08
  • کد خبر : ۴۲۷۱
  • چاپ خبر : شگفتی در نقل و انتقالات تابستانی؛ آیا ماشین گلزنی استقلال به خانه بازمیگردد؟!

شگفتی در نقل و انتقالات تابستانی؛ آیا ماشین گلزنی استقلال به خانه بازمیگردد؟!

آندونی سوبیسارتا، دروازه‌بان مشهور و پیشین اسپانیایی، کاوه رضایی ملی‌پوش کرمانشاهی تیم کلوب بروژ بلژیک را برای انتقال به لوشامپیونه فرانسه زیر نظر دارد.

  اگر برنامه‌های نقل و انتقالات استقلال در تابستان پیش رو عملی شود، آبی های پایتخت میتوانند با بازگرداندن ستاره سابق خود قدرت هجومیشان را ماورایی کنند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ استقلال که در فصل نقل و انتقالات زمستانی بسیار موفق ظاهر شد و توانست به لحاظ قوای هجومی تیم خود را قدرتی ماورایی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اگر برنامه‌های نقل و انتقالات استقلال در تابستان پیش رو عملی شود، آبی های پایتخت میتوانند با بازگرداندن ستاره سابق خود قدرت هجومیشان را ماورایی کنند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ استقلال که در فصل نقل و انتقالات زمستانی بسیار موفق ظاهر شد و توانست به لحاظ قوای هجومی تیم خود را قدرتی ماورایی ببخشد، در تابستان پیش رو فرصت آن را دارد که با بازگرداندن کاوه رضایی که در مدت کوتاه حضورش در استقلال خوش درخشید، حداقل برای چند فصل خط حملۀ خود را بیمه کند.

 

باشگاه کلوب بروژ بلژیک به طور رسمی کاوه رضایی را لیست فروش تابستانه خود قرار داده است تا بهترین فرصت ممکن برای بازگشت او به ایران فراهم شود؛ حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال و همچنین وینفرید شفر که روابطش با رضایی بسیار خوب است و همچنین اهداف بزرگ استقلال در آسیا می‌تواند بهانه‌ای کافی در کنار بیشتر دیده شدن از سوی کادر فنی تیم ملی، برای بازگشت کاوه به استقلال باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی