رفتن به بالا
  • شنبه - 29 اردیبهشت 1403 - 19:15
  • کد خبر : ۱۷۸۶۹
  • چاپ خبر : ندا شهسواری یک گام تا سومین حضور در المپیک‌

ندا شهسواری یک گام تا سومین حضور در المپیک‌

ندا شهسواری با پیروزی ۴ بر ۳ مقابل مهشید اشتری به فینال مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه صعود کرد. به‌گزارش یاریزان؛ قرعه کشی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در منطقه آسیای میانه برگزار شد و ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز ایران حریفان خود را شناخت. این ورزشکار کرمانشاهی در گروه دوم بانوان، با لاوروا آناستازیا از (قزاقستان),مارخابو مگدوا از (ازبکستان) و آیانا از (قرقیزستان) همگروه شد. ندا شهسواری برابر آناستازیا لاوروا از قزاقستان ۴ بر ۱ به برتری دست یافت. در دیگر دیدار گروهی با حساب ۴ بر صفر از سد آیانا حریف قرقیزستانی خود گذشت و با دو پیروزی شانس بالایی برای صعود از گروه خود پیدا کرد. این ورزشکار در سومین مسابقه مرحله گروهی در تقابل با مارخابو مگدوا از ازبکستان با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز میدان شد. در نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه در بخش دختران، دو نماینده پینگ پنگ ایران برای رسیدن به فینال باهم به رقابت پرداختند که ندا شهسواری توانست در یک دیدار نزدیک ۴ بر ۳ از سد مهشید اشتری بگذرد و فینالیست شود. شهسواری فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۰ صبح به وقت تاشکند به مصاف حریف قزاق خواهد رفت و در صورت قهرمانی جواز سومین حضور خود در المپیک را کسب خواهد کرد. این ملی پوش پر افتخار کرمانشاهی پیش از این دوبار قهرمان مسابقات منطقه آسیای میانه شده است و در المپیک ۲۰۱۲ لندن و المپیک ۲۰۱۶ ریو سابقه ی حضور دارد. هدایت پینگ پنگ بازان دختر کشورمان برعهده حمیده ایرانمنش می باشد.

ندا شهسواری با پیروزی ۴ بر ۳ مقابل مهشید اشتری به فینال مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه صعود کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ندا شهسواری با پیروزی ۴ بر ۳ مقابل مهشید اشتری به فینال مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه صعود کرد.

به‌گزارش یاریزان؛ قرعه کشی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در منطقه آسیای میانه برگزار شد و ندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز ایران حریفان خود را شناخت.

 

------------------------------------

این ورزشکار کرمانشاهی در گروه دوم بانوان، با لاوروا آناستازیا از (قزاقستان), مارخابو مگدوا از (ازبکستان) و آیانا از (قرقیزستان) همگروه شد.

ندا شهسواری برابر آناستازیا لاوروا از قزاقستان ۴ بر ۱ به برتری دست یافت. در دیگر دیدار گروهی با حساب ۴ بر صفر از سد آیانا حریف قرقیزستانی خود گذشت و با دو پیروزی شانس بالایی برای صعود از گروه خود پیدا کرد. این ورزشکار در سومین مسابقه مرحله گروهی در تقابل با مارخابو مگدوا از ازبکستان با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز میدان شد.

در نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز آسیای میانه در بخش دختران، دو نماینده پینگ پنگ ایران برای رسیدن به فینال باهم به رقابت پرداختند که ندا شهسواری توانست در یک دیدار نزدیک ۴ بر ۳ از سد مهشید اشتری بگذرد و فینالیست شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شهسواری فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۰ صبح به وقت تاشکند به مصاف حریف قزاق خواهد رفت و در صورت قهرمانی جواز سومین حضور خود در المپیک را کسب خواهد کرد.

این ملی پوش پر افتخار کرمانشاهی پیش از این دوبار قهرمان مسابقات منطقه آسیای میانه شده است و در المپیک ۲۰۱۲ لندن و المپیک ۲۰۱۶ ریو سابقه ی حضور دارد.

هدایت پینگ پنگ بازان دختر کشورمان برعهده حمیده ایرانمنش می باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی