رفتن به بالا
  • سه شنبه - 26 مهر 1401 - 10:55
  • کد خبر : ۱۳۷۸۰
  • چاپ خبر : نتایج مچ اندازان ایرانی در نخستین روز رقابت های قهرمانی جهان

نتایج مچ اندازان ایرانی در نخستین روز رقابت های قهرمانی جهان

رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی ایران با معرفی تیم‌های برتر رده‌های بزرگسالان و پیشکسوتان به کار خود پایان داد. به گزارش یاریزان؛ بیست و سومین دوره مچ اندازی قهرمانی کشور در بخش مردان که در استان کردستان و شهر سنندج برگزار شد، با مشخص شدن نفرات و تیم های برتر، به کار خود خاتمه داد. در این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان تیم گلستان توانست با کسب مجموع  146 امتیاز در هر دو بخش دست چپ و دست راست به مقام نخست دست پیدا کند. در مسابقات دست راست اصفهان دوم و کردستان سوم شدند و در دست چپ کردستان در دوم ایستاد و اصفهان نیز به مقام سوم رسید. در رده سنی پیشکسوتان نیز استان کردستان توانست با کسب 60  امتیاز در دست راست و78  امتیاز در دست چپ به مقام نخست کشوری دست یابد و به ترتیب تیم های اصفهان و البرز نیز دوم و سوم شدند .

نتایج نمایندگان ایران در مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان در بخش چپ دست رده های سنی جوانان و امید مشخص شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

نتایج نمایندگان ایران در مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان در بخش چپ دست رده های سنی جوانان و امید مشخص شد.

به گزارش یاریزان؛ چهل و سومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان از امروز دوشنبه درحالی آغاز شد که نمایندگان ایران در بخش چپ دست رده های سنی جوانان و امید به مصاف حریفان خود رفتند.

 

------------------------------------

 

نتایج مچ اندازان ایرانی در نخستین روز رقابت های قهرمانی جهان به شرح زیر است:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

جمیل کر ابتدا موفق به شکست حریفی از رومانی شد اما در ادامه برابر حریفی از اوکراین و دیگر حریف خود از کشور رومانی شکست خود و از دور رقابت ها کنار رفت و به مقام نهم رسید.

 

عرفان کر دیگر نماینده تیم ملی مچ اندازی ایران در دو بازی ابتدایی خود برابر حریفانی از ترکیه و ارمنستان قرار گرفت و با قبول شکست از دور مسابقات کنار رفت.

 

احسان کتوک نیز در نخستین دیدار خود موفق شد مچ انداز اهل اسلواکی را شکست دهد اما در دو مسابقه بعدی با قبول شکست برابر حریفان ترکیه و نروژ از دور رقابت ها کنار رفت.

 

مهدیه کلانتری مچ انداز دسته ۶۰ – کیلوگرم بانوان در برابر دو حریف از قزاقستان شکست خورد و به مقام ششم این مسابقات دست پیدا کرد.

 

آرتین یاری نژاد در رده سنی جوانان ابتدا برابر حریفی از رومانی به پیروزی رسید اما در مسابقه دوم از حریف آذربایجانی خود شکست خورد. یاری نژاد در دو مسابقه بعدی خود برابر حریفانی از ترکیه و سوئد قرار گرفت که توانست آنها را شکست دهد. یاری نژاد که در یک قدمی مدال جهانی قرار گرفته بود با شکست برابر حریف آذربایجانی در رده چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

 

گفتنی است ۵ مچ انداز ایرانی که در امروز در رده سنی جوانان و امید در بخش دست چپ به مصاف حریفان خود رفتند فردا باید در دست راست مقابل رقبا قرار بگیرند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی