رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 23 شهریور 1401 - 12:45
  • کد خبر : ۱۳۴۶۳
  • چاپ خبر : نایب قهرمانی بانوان کردستانی در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

نایب قهرمانی بانوان کردستانی در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران

آنیتا فیضی ورزشکار بانه ای با کسب مدال طلای دسته 45 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان دختر ایران برجایگاه نخست ایستاد. به گزارش یاریزان؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان کشور رده سنی 16 و 17 سال در بخش بانوان، صبح امروز 21 شهریورماه در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد آغاز شد. در رقابتهای دسته دسته 40 و 45 کیلوگرم که به طور همزمان برگزار شد، ریحانه مقانکی از استان لرستان به عنوان تنها شرکت کننده در دسته 45 کیلوگرم، وزنه 24 کیلوگرم در حرکت یک ضرب، 34 کیلو در حرکت دوضرب و 58 کیلوگرم در مجموع را ثبت کرد. در دسته 45 کیلوگرم که با رقابت پنج وزنه بردار برگزار شد، در پایان حرکات یک ضرب، آنیتا فیضی از کردستان با مهار موفق وزنه 52 کیلوگرم، فاطمه ملکی از لرستان با مهار وزنه 49 کیلوگرم و نسترن میرعرب از سیستان و بلوچستان با ثبت وزنه 36 کیلوگرم به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند. در حرکات دو ضرب، آنیتا فیضی از کردستان با مهار وزنه 67 کیلوگرم، فاطمه ملکی از لرستان با مهار وزنه 55 کیلوگرم و نسترن میرعرب از سیستان و بلوچستان با ثبت وزنه 41 کیلوگرم رتبه های برتر را از آن خود کردند. مقام اول تا سوم مجموع نیز به ترتیب به آنیتا فیضی با ثبت 119 کیلوگرم، فاطمه ملکی با ثبت 104 کیلوگرم و میرعرب با 77 کیلوگرم تعلق گرفت. شایان ذکر است؛ آنیتا فیضی دارنده مدال نقره مسابقات انتخابی تیم ملی وزنه برداری ایران در وزن ۵۳-کیلوگرم در سال ۱۴۰۰ است.

رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان دختر کشور با نایب قهرمانی تیم بانوان کردستان در این مسابقات به کار خود پایان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابت‌های وزنه‌برداری نوجوانان دختر کشور با نایب قهرمانی تیم بانوان کردستان در این مسابقات به کار خود پایان داد.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان رده سنی نوجوانان کشور تحت عنوان یادواره شهدای لرستان از روز دوشنبه ۲۱ شهریور ماه با حضور ۱۸۰ وزنه بردار دختر از ۲۳ استان سراسر کشور به میزبانی شهر خرم آباد در استان لرستان آغاز به کار کرد و شامگاه روز گذشته (سه شنبه ۲۲ شهریورماه) با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

استان کردستان با هفت ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرد و در پایان با کسب شش طلا و شش برنز عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد.

آنیتا فیضی نماینده دسته ۴۵ کیلوگرم استان کردستان در روز نخست این دوره از رقابت ها توانست در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۵۳ کیلوگرم سکوی نخست و عنوان قهرمانی را کسب کند و در حرکت دوضرب وزنه ۶۳ کیلوگرمی را بالای سر بُرد و با مجموع ۱۲۰ کیلوگرم جایگاه نخست را کسب کرد و سه نشان طلای ارزشمند را برای استان کردستان به ارمغان آورد.

مهنا عبداللهی بانوی خوش آتیه کردستانی در دومین روز از مسابقات در دسته ۶۴ کیلوگرم توانست در حرکت یک ضرب وزنه ۵۲ کیلوگرمی را مهار کند و در حرکت دوضرب نیز وزنه ۶۸ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و در مجموع با وزنه ۱۲۰ کیلوگرم مقام سوم و سه نشان برنز این وزن را به خود اختصاص داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

میترا برازی بانوی کردستانی در دسته ۷۶ کیلوگرم به ترتیب با مهار وزنه های ۵۴ و ۶۷ کیلوگرم در حرکات یکضرب و دوضرب و مجموع ۱۲۱ کیلوگرم توانست ۳ مدال برنز را تصاحب کند.

کیژان مقصودی بانوی صاحب عنوان کردستانی در دومین روز از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور با اقتدار عنوان قهرمانی دسته ۸۱ کیلوگرم را کسب کرد.

این بانوی کردستانی در حرکت یکضرب وزنه ۷۲ کیلوگرمی و در حرکت دوضرب نیز وزنه ۹۴ کیلوگرمی را مهار کرد و در مجموع با ۱۶۶ کیلوگرم با اقتدار عنوان قهرمانی و سه نشان زرین طلا را بدست آورد.

تیم بانوان کردستان در پایان مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان دختر کشور با بدست آوردن شش طلا و شش برنز عنوان نایب قهرمانی و کاپ نقره تیمی را کسب کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی