رفتن به بالا
  • یکشنبه - 26 اسفند 1397 - 11:52
  • کد خبر : ۴۲۳۲
  • چاپ خبر : مهران تیشه گران رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان شد

مهران تیشه گران رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان شد

پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش ناشنوایان، مهران تیشه گران از استان کردستان به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

  پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش ناشنوایان، مهران تیشه گران از استان کردستان به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد. به گزارش یاریزان؛ صبح امروز مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش ناشنوایان در هتل المپیک تهران برگزار شد و ۳ کاندیدا در آن با هم به رقابت پرداختند.  ———————————— در این مجمع که […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش ناشنوایان، مهران تیشه گران از استان کردستان به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش یاریزان؛ صبح امروز مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش ناشنوایان در هتل المپیک تهران برگزار شد و ۳ کاندیدا در آن با هم به رقابت پرداختند.

 

------------------------------------

در این مجمع که به ریاست محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد پس از اعلام برنامه ها توسط کاندیداها پروسه اخذ آراء آغاز شد که در پایان دکتر مهران تیشه گران از استان کردستان با کسب ۲۵ رای از مجموع ۴۲ رای ماخوذه به مدت ۴ سال به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

لازم به ذکر است در این مجمع کرم الله علیمرادی ۱۷ رای از مجموع آرای ماخوذه را به خود اختصاص داد و همچنین مسعود فراهانی پیش از انتخابات انصراف خود را اعلام کرد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی