رفتن به بالا
  • یکشنبه - 22 آبان 1401 - 15:50
  • کد خبر : ۱۴۲۱۸
  • چاپ خبر : مفقودین ارتفاعات میرداود ارومیه نجات یافتند

مفقودین ارتفاعات میرداود ارومیه نجات یافتند

سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از نجات مفقودین ارتفاعات ارومیه در قالب ٦ تیم امداد و نجات تخصصی خبر داد و گفت: این عملیات طاقت فرسا با موفقیت به پایان رسیده است. به گزارش یاریزان؛ شهرام میرزایی در گفتگو با خبرگزاری کردپرس گفت: برابر گزارش واصله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه روز جمعه مورخه ۱۴۰۱٫۰۸٫۲۰ مبنی بر مفقود شدن ۴نفر در ارتفاعات میردواد و قره داغ، ٦ تیم امداد و نجات تخصصی در محل حادثه حاضر شدند. میرزایی افزود: نجاتگران اعزامی پس از طی مسافت طولانی در ارتفاعات سخت و صعب‌العبور قره داغ و میرداود، سر انجام در ساعت ۶:۲۵ دقیقه روز شنبه توانست افراد مفقود شده را در ارتفاعات میردواد بیابند که یک نفر از این ۴ تن دچار افت قند خون و افت فشار خون و کاهش سطح هوشیاری شده بود. او ادامه داد: با توجه به مساعد نبودن شرایط جوی حاکم در منطقه مبنی بر امداد هوایی تیم های اعزامی ،بعد از اقدامات اولیه و همچنین پایدار نمودن وضعیت مصدوم در ارتفاعات با هماهنگی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (EOC) مصدوم را پس از رساندن به وضعیت پایدار به دامنه کوه میردواد منتقل کرده و به خانواده وی تحویل دادند. سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی بیان کرد: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این عملیات توانست با توان امدادی ۸ پرسنل و ۱۵ داوطلب امدادی خود در قالب ۶ تیم تخصصی اعم از سه تیم امداد و نجات کوهستان، یک تیم واکنش سریع، یک تیم امداد و نجات هوایی، و۱ تیم فرماندهی و مستند سازی و با بکارگیری ۸ ست تخصصی کوهستان ،۴ دستگاه خودروی کمکدار سبک، یک دستگاه آمبولانس عملیات طاقت فرسای نجات مفقودین ارتفاعات میرداود ارومیه را با موفقیت به پایان برساند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از نجات مفقودین ارتفاعات ارومیه در قالب ۶ تیم امداد و نجات تخصصی خبر داد و گفت: این عملیات طاقت فرسا با موفقیت به پایان رسیده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از نجات مفقودین ارتفاعات ارومیه در قالب ۶ تیم امداد و نجات تخصصی خبر داد و گفت: این عملیات طاقت فرسا با موفقیت به پایان رسیده است.

به گزارش یاریزان؛ شهرام میرزایی در گفتگو با خبرگزاری کردپرس گفت: برابر گزارش واصله به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در ساعت ۱۹:۲۰ دقیقه روز جمعه مورخه ۱۴۰۱٫۰۸٫۲۰ مبنی بر مفقود شدن ۴نفر در ارتفاعات میردواد و قره داغ، ۶ تیم امداد و نجات تخصصی در محل حادثه حاضر شدند.

 

------------------------------------

میرزایی افزود: نجاتگران اعزامی پس از طی مسافت طولانی در ارتفاعات سخت و صعب‌العبور قره داغ و میرداود، سر انجام در ساعت ۶:۲۵ دقیقه روز شنبه توانست افراد مفقود شده را در ارتفاعات میردواد بیابند که یک نفر از این ۴ تن دچار افت قند خون و افت فشار خون و کاهش سطح هوشیاری شده بود.

او ادامه داد: با توجه به مساعد نبودن شرایط جوی حاکم در منطقه مبنی بر امداد هوایی تیم های اعزامی ،بعد از اقدامات اولیه و همچنین پایدار نمودن وضعیت مصدوم در ارتفاعات با هماهنگی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (EOC) مصدوم را پس از رساندن به وضعیت پایدار به دامنه کوه میردواد منتقل کرده و به خانواده وی تحویل دادند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی بیان کرد: جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در این عملیات توانست با توان امدادی ۸ پرسنل و ۱۵ داوطلب امدادی خود در قالب ۶ تیم تخصصی اعم از سه تیم امداد و نجات کوهستان، یک تیم واکنش سریع، یک تیم امداد و نجات هوایی، و۱ تیم فرماندهی و مستند سازی و با بکارگیری ۸ ست تخصصی کوهستان ،۴ دستگاه خودروی کمکدار سبک، یک دستگاه آمبولانس عملیات طاقت فرسای نجات مفقودین ارتفاعات میرداود ارومیه را با موفقیت به پایان برساند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی