رفتن به بالا
  • شنبه - 24 خرداد 1399 - 11:51
  • کد خبر : ۶۹۷۴
  • چاپ خبر : معاون توسعه ورزش بانوان ایلام : نیازمند کلاسهای دانش افزایی علم تمرین هستیم

معاون توسعه ورزش بانوان ایلام : نیازمند کلاسهای دانش افزایی علم تمرین هستیم

حمیرا نیک سرشت که دارای مدرک دکترای فیزیولوژی ورزشی است بعنوان اولین معاون توسعه ورزش بانوان استان ایلام منصوب شد.

معاون توسعه ورزش بانوان استان ایلام از اماکن ورزشی دولتی و خصوصی مورد استفاده بانوان در شهرستانهای مهران و دهلران بازدید بعمل آورد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

معاون توسعه ورزش بانوان استان ایلام از اماکن ورزشی دولتی و خصوصی مورد استفاده بانوان در شهرستانهای مهران و دهلران بازدید بعمل آورد.

به گزارش یاریزان؛ معاون توسعه ورزش بانوان استان از اماکن ورزشی دولتی و برخی باشگاههای خصوصی بانوان در شهرستانهای مهران و دهلران بازدید کرد.

 

------------------------------------

در این بازدیدها که به منظور بررسی ظرفیتها و وضعیت موجود در بخش بانوان انجام گرفت، درویشی کارشناس ورزش بانوان استان و کارشناسان این دو شهرستان نیز حضور داشتند.نیک سرشت معاون توسعه وررزش بانوان ایلام؛ نیازمند کلاسهای دانش افزایی علم تمرین در بخش بانوان هستیم.

نیک سرشت بیان داشت: این بازدیدها جهت آشنایی نزدیک تر با گردانندگان ورزش بانوان در شهرستانها، شناسایی ظرفیتهای اماکن موجود، بررسی راهکارهای امکان حمایت شهرستانها از یکدیگر و قرار گرفتن در جریان مسائل و خواسته های این بخش انجام می شود.

وی همچنین عنوان کرد: نگاه اجمالی به دانش علم تمرین در بانوان مربی باشگاههای خصوصی بخشی از هدف این بازدیدها بود، و سعی بر این است که در اولین فرصت، با هماهنگی ادارات این شهرستانها کلاسهای دانش افزایی علم تمرین و توجیهی برای هماهنگی بیشتر این بخش با بانوان کارشناس ورزش برگزار گردد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ایلام | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی