رفتن به بالا
  • جمعه - 5 اردیبهشت 1399 - 21:00
  • کد خبر : ۶۶۶۲
  • چاپ خبر : مسابقات بین المللی شطرنج جام بیستون به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد

مسابقات بین المللی شطرنج جام بیستون به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد

رده بندی پایانی بخش استادی اولین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام بیستون اعلام شد.

دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام بیستون که قرار بود اواخر اردیبهشت در کرمانشاه برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام بیستون که قرار بود اواخر اردیبهشت در کرمانشاه برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش یاریزان؛ شورش فرامرزی رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه در این باره اظهارکرد: از اواخر سال گذشته مکاتبات و رایزنی‌هایی را با مسئولین استانی و فدراسیون برای برگزاری دومین دوره رقابت‌های بین المللی شطرنج جام بیستون انجام دادیم که با استقبال خوبی هم مواجه شد.

 

------------------------------------

وی تصریح کرد: طبق برنامه قرار بود این رقابت‌ها اواخر اردیبهشت با حضور تعداد زیادی از شطرنج بازان مطرح داخلی و خارجی برگزار شود، اما شیوع کرونا برنامه‌ها را به هم ریخت.

رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه از تعویق این رقابت‌ها خبرداد و افزود: باتوجه به تداوم شیوع کرونا در نظر داریم تا این رقابت‌ها را با مساعد شد وضعیت در اواخر تابستان یا اوایل پائیز برگزار کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا امکان برگزاری آنلاین این رقابت‌ها وجود ندارد نیز گفت: هرچند هم اکنون مسابقات مطرح این رشته در سطح دنیا به شکل آنلاین درحال برگزاری است و بینندگان بسیاری هم دارد، اما از آنجایی که مسابقات جام بیستون جنبه گردشگری هم برای استان دارد، بدنبال این هستیم که به شکل حضوری برگزار شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

فرامرزی در ادامه از احتمال برگزاری رقابت‌های شطرنج قهرمانی استان و کشور به شکل آنلاین خبرداد و تصریح کرد: طبق دستورالعمل‌ ستاد مقابله با کرونا در ورزش، فدارسیون در تدارک برنامه‌هایی است تا مسابقات قهرمانی استان و کشوری به شکل آنلاین برگزار شود.

وی اضافه کرد: البته درحال حاضر تعدادی از ورزشکاران این رشته در کرمانشاه بصورت آنلاین مسابقه برگزار می‌کنند.

رئیس هیات شطرنج استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به توقف رقابت‌های لیگ استان به دلیل شیوع کرونا، گفت: از شش ماه پیش که هدایت هیات شطرنج استان را بدست گرفتم، تاکید زیادی روی تعامل ورزشکاران با هیات و افزایش آموزش‌ها داشتم.

وی تصریح کرد: برای تحقق تعامل و حضور بیشتر شطرنج بازان د رهیات استان، مسابقات لیگ شطرنج را با حضور ۲۷ تیم و ۱۱۲ شرکت کننده برگزار کردیم که رقابت‌ها بصورت هفتگی و با استقبال بسیار زیادی انجام می‌شد.

فرامرزی یادآورشد: متاسفانه این رقابت‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا ناتمام ماند و پس از فروکش شدن این بیماری دوباره آن را از سرخواهیم گرفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی