رفتن به بالا
  • جمعه - 13 بهمن 1402 - 12:28
  • کد خبر : ۱۷۵۲۸
  • چاپ خبر : مسابقات شطرنج طاق بستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

مسابقات شطرنج طاق بستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد

به گزارش یاریزان؛ مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام طاق بستان با حضور ۳۰۰ بازیکن از کشورهای ایران، ارمنستان، آذربایجان، عراق، پاکستان، ترکمنستان، بلژیک، دانمارک، انگلیس، هند و فلیپین به میزبانی استان کرمانشاه برگزار گردید. در دور نهم و پایانی رقابت‌های بین‌المللی جام طاق‌بستان در جدول A رسول‌اف‌ ووگار از آذربایجان توانست صدرنشین باقی بماند و مقام نخست این مسابقات را کسب کند، لئون بابوجیان و امیر محمد آزادی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند، میترا اصغرزاده در بخش بانوان و در پیشکسوتان هم محمد لودهی از پاکستان مقام نخست را بدست آوردند. در جدول B مجتبی صفری اسکندی توانست با غلبه بر حریفش مقام اول را بدست آورد، رادیک ابراهامیان و ایلیا حجت‌نژاد به مقام‌های دوم و سوم رسیدند. در بخش بانوان مهدیس مهدوی و در پیشکسوتان وینی فلیکس و فیروز امیری مقام نخست را کسب کردند. در جدول C  پارسا آزموده صدرنشین باقی ماند و به مقام نخست این مسابقات رسید، محمد پارسا دارابی و نویان حیدریان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستاند. در بخش برق‌آسا امیر محمد آزادی مقام نخست را کسب کرد، پویا درینی و امیر مسعود مرادی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در بخش بانوان میترا اصغرزاده و در پیشکسوتان محمد اسماعیل اسماعیل‌ نمیر توانستند مقام اول را بدست آورند.

ووگار، اسکندی و آزموده صاحب عناوین قهرمانی مسابقات بین المللی شطرنج طاق بستان شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ووگار، اسکندی و آزموده صاحب عناوین قهرمانی مسابقات بین المللی شطرنج طاق بستان شدند.

به گزارش یاریزان؛ مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام طاق بستان با حضور ۳۰۰ بازیکن از کشورهای ایران، ارمنستان، آذربایجان، عراق، پاکستان، ترکمنستان، بلژیک، دانمارک، انگلیس، هند و فلیپین به میزبانی استان کرمانشاه برگزار گردید.

 

------------------------------------

 

در دور نهم و پایانی رقابت‌های بین‌المللی جام طاق‌بستان در جدول A رسول‌اف‌ ووگار از آذربایجان توانست صدرنشین باقی بماند و مقام نخست این مسابقات را کسب کند، لئون بابوجیان و امیر محمد آزادی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند، میترا اصغرزاده در بخش بانوان و در پیشکسوتان هم محمد لودهی از پاکستان مقام نخست را بدست آوردند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در جدول B مجتبی صفری اسکندی توانست با غلبه بر حریفش مقام اول را بدست آورد، رادیک ابراهامیان و ایلیا حجت‌نژاد به مقام‌های دوم و سوم رسیدند. در بخش بانوان مهدیس مهدوی و در پیشکسوتان وینی فلیکس و فیروز امیری مقام نخست را کسب کردند.

 

در جدول C  پارسا آزموده صدرنشین باقی ماند و به مقام نخست این مسابقات رسید، محمد پارسا دارابی و نویان حیدریان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستاند.

 

در بخش برق‌آسا امیر محمد آزادی مقام نخست را کسب کرد، پویا درینی و امیر مسعود مرادی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. در بخش بانوان میترا اصغرزاده و در پیشکسوتان محمد اسماعیل اسماعیل‌ نمیر توانستند مقام اول را بدست آورند.

 

در این مراسم استاد بزرگ شادی پریدر سرپرست فدراسیون شطرنج،  دکتر صحرایی استاندار کرمانشاه، منوچهر حاتمی مدیر کل اداره ورزش و جوانان کرمانشاه، دکتر شکوری مشاور عالی سرپرست فدراسیون، داریوش کرمی رئیس هیات کرمانشاه و دیگر مدعوین حضور داشتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی