رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 مرداد 1399 - 16:59
  • کد خبر : ۷۲۷۴
  • چاپ خبر : مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه فراتر از توان به کشتی توجه داشته است
بیانیه رسمی هیات کشتی استان کرمانشاه:

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه فراتر از توان به کشتی توجه داشته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

در پی اظهار نظر شخصی یداله محبی یکی از ورزشکاران مطرح کشتی استان کرمانشاه در برنامه دایره طلایی و گله مندی از مسئولان استان، هیات کشتی استان کرمانشاه بیانیه ای صادر کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پی اظهار نظر شخصی یداله محبی یکی از ورزشکاران مطرح کشتی استان کرمانشاه در برنامه دایره طلایی و گله مندی از مسئولان استان، هیات کشتی استان کرمانشاه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش یاریزان؛ متن بیانیه هیات کشتی کرمانشاه در حمایت از مدیرکل ورزش و جوانان این استان به شرح زیر است:

 

------------------------------------

باسمه تعالی

کشتی ورزشی است که ریشه در تاریخ و هویت مردمان ایران دارد. همیشه مدال آور میدان های بزرگ چون المپیک بوده و ورزشکارانش کوشیده اندتا با اهتزاز پرچم ایران در میادین جهانی دین خود را وطن ادا کنند. هرچند آنچنان که بایسته بوده قهرمانانش از حمایت های مالی برخوردار نیستند و گردش مالی در این رشته پایین است که این مهم باید مورد توجه مسئولان کشور واقع شود.

✅در استان کرمانشاه و با حضور مهندس بازوند استاندار ورزش دوست کرمانشاه نگاهی ویژه به کشتی شده است .حمایت از برگزاری مسابقات بین المللی در کرمانشاه و پیگیری وضع قهرمانان به حد توان با توجه به تمام تنگناهای مالی امروز کشور نشان دهنده عزم جزم این مدیر ساعی و تلاشگر است.
✅اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و شخص آقای صابررحیمی آنچه که تکالیف مدیریتی بر عهده اداره کل گذاشته از قبیل نظارت و حمایت را به طور کامل و قانونمند و حتی در بحث های حمایتی فراتر از توان خود انجام داده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لذا هیات کشتی استان کرمانشاه برخود لازم دانسته از این مدیران دلسوز کمال تشکر را نماید.

هیات کشتی استان کرمانشاه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی