رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 7 تیر 1396 - 02:16
  • کد خبر : ۲۳۸۴
  • چاپ خبر : مدیرعامل سردار بوکان: اسکلت تیم را بازیکنان با تجربه تر و بهتری تشکیل خواهند داد
در گفتگو با آزاد آفریدون؛

مدیرعامل سردار بوکان: اسکلت تیم را بازیکنان با تجربه تر و بهتری تشکیل خواهند داد

  آزاد آفریدون مدیرعامل سردار بوکان گفت که این تیم در چند بازی تدارکاتی با تیمهای لیگ برتری و لیگ یک برای حضوری بهتر در فصل جدید آماده خواهیم شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ آزاد آفریدون در گفت وگو با کانال رسمی سردار در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات و شروع تست گیری […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آزاد آفریدون مدیرعامل سردار بوکان گفت که این تیم در چند بازی تدارکاتی با تیمهای لیگ برتری و لیگ یک برای حضوری بهتر در فصل جدید آماده خواهیم شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ آزاد آفریدون در گفت وگو با کانال رسمی سردار در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات و شروع تست گیری و تمرینات باشگاه سردار گفت: برنامه فصل جدید سردار برای جذب بازیکن با توجه به وضعیت پولی باشگاه تعیین شده و متاسفانه نحوه ی پرداختیهای نادرست و قراردادهای بسیار نامعقول قبلی کار مجموعه را برای جذب بازیکن به سبب بی اعتمادی سخت و در عین حال امروز با برنامه تر و صحیح تر در حال انجام است. دراین مدت سعی و تلاش شده است با توجه به واقعیتهای ممکن نه تخیلات و خیال پردازی به جذب بازیکن بپردازیم.

وی تا کید کرد: مبنای قراردادهای امسال را بودجه مشخص در نظر گرفته و پرداختی ما به بازیکنان واقعی و به موعد مقرر خواهد بود و  در جذب بازیکنان با نظر آقای قربانی رایزنی های انجام شده که تا حصول نتایج هواداران صبور باشند اما هواداران بر این مساله واقف باشند که برعکس دو فصل قبل تمرکزی برای صرف منابع مالی برای هزینه های جاری نداریم و مبنا را بر پرداخت قراردادهای بازیکنان قرار داده ایم.

آفریدون در ادامه گفت: انتظار میرود که در فصل جدید اسکلت تیم سردار بوکان را بازیکنان با تجربه تر و بهتری تشکیل دهند.کلیات بودجه ی امسال سردار از سالهای قبل کمتر بوده ولی سیاست ما صرف هزینه های جاری سرسام آور نیست و بجای هزینه کرد مسایل جاری،پرداخت قرارداد بازیکنان در اولویت اول و نهایی ماست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیرعامل سردار بوکان افزود: مرحله ی اول تست گیری از ده روز دیگر شروع خواهد شد که متعاقبا طی فراخوان به اطلاع میرسد. مرحله ی دوم تست گیری قبل از شروع تمرینات تیم نهایی خواهد بود.

آفریدون در پایان گفت: تمرینات تیم فوتبال سردار از هفته ی چهارم تیر زیر نظر آقای پیروز قربانی استارت خورده و در هفته ی دوم مرداد با برپایی اردوی چند روزه و چند بازی تدارکاتی با تیمهای لیگ برتری و لیگ یک برای حضوری بهتر در فصل جدید آماده خواهیم شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی