رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 21 فروردین 1398 - 22:52
  • کد خبر : ۴۵۰۹
  • چاپ خبر : لزوم برخورد با مدارس فوتبال و باشگاه های ورزشی بدون مجوز

لزوم برخورد با مدارس فوتبال و باشگاه های ورزشی بدون مجوز

طی جلسه ای لزوم برخورد با مدارس فوتبال و باشگاه های ورزشی بدون مجوز در شهرستان مهاباد جهت پیش گیری از بروز حوادثی همچون اتفاق تلخ کشتی نقده بررسی شد. 

  طی جلسه ای لزوم برخورد با مدارس فوتبال و باشگاه های ورزشی بدون مجوز در شهرستان مهاباد جهت پیش گیری از بروز حوادثی همچون اتفاق تلخ کشتی نقده بررسی شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ ظهر امروز جلسه ای با حضور فرماندهان ارشد نیروی محترم انتظامی شهرستان مهاباد، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

طی جلسه ای لزوم برخورد با مدارس فوتبال و باشگاه های ورزشی بدون مجوز در شهرستان مهاباد جهت پیش گیری از بروز حوادثی همچون اتفاق تلخ کشتی نقده بررسی شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ ظهر امروز جلسه ای با حضور فرماندهان ارشد نیروی محترم انتظامی شهرستان مهاباد، رئیس اداره ورزش و جوانان، مسئول امور باشگاه های مهاباد و رئیس هیات فوتبال این شهرستان با موضوع برخورد با مدارس و باشگاه های فاقد مجوز فعالیت ورزشی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه قرنی مصطفی پور با تشریح عملکرد مثبت ورزشی این شهرستان در چند دهه اخیر و همکاری های مثبت صورت گرفته مابین نیروهای انتظامی و هیات های ورزشی تحت پوشش این اداره پرداخت.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد با اشاره به میزان تاثیر ورزش در روحیه شهروندان و کمک در کاهش بزهکاری تصریح کرد اتفاق ناخوشایندی همچون ماجرای کشتی شهرستان نقده که منجر به آسیب دیدگی چند کشتی گیر شد ممکن است در هر یک از شهرستان ها رخ دهد و اداره ورزش و جوانان بعنوان متولی این امر بدنبال عدم تکرار چنین اتفاقاتی در شهرستانها خواهند بود.
وی افزود قطعا تمام باشگاه هایی که فاقد مجوز هستند دچار چنین وقایعی نخواهند شد اما باید شرایطی فراهم شود تا خانواده ها با آسودگی خاطر بیشتر فرزندانشان را به این اماکن ورزشی بسپارند زیرا باشگاه ها و مدارسی که مجوز فعالیت ورزشی نداشته باشند طبق قانون نمیتوانند از مزایای بیمه ورزشی بهرمند شوند و در صورت بروز حادثه جبران خسارت با مشکل روبە رو خواهد شد.

در ادامه جلسه دکتر سیاوش شیخ آقایی گفت: برگزاری منظم دیدارهای فوتبال و فوتسال در مراحل مختلف کشوری، استانی و شهرستانی مدیون همکاری مستمر و مثبت با عوامل محترم نیروی انتظامی شهرستان بوده به نحوی که کمترین حواشی در انجام این دیدارها وجود داشته است.
رئیس هیات فوتبال شهرستان مهاباد وجود چند باشگاه فوتبالی فعال و دارای مجوز را در شهرستان مایه مباهات دانسته و حضور ایشان را دلیل اصلی پیشرفت استعدادهای شهرستان تلقی کرد.
وی با اشاره به طرح موضوع برخورد با مدارس فوتبال و فوتسال فاقد مجوز افزود برای حل این مشکل ابتدا باید بستر سازی برای مجوزدار شدن مدارس خصوصی انجام گیرد که همکنون در شرایطی هستم که دریافت مجوز روند بسیار پیچیده ای ندارد و واجدان شرایط می توانند برای دریافت آن اقدام نمایند همچنین همزمان با بالا بردن کیفیت هرچه بیشتر مدرسه تخصصی فوتبال تحت نظر هیات و استفاده از بروزترین مربیان و امکانات سخت افزاری موجود، شرایطی بوجود آید که خانواده ها دیگر رغبتی برای حضور فرزندانشان در اینگونه اماکن نداشته باشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرهنگ رضا ظهیریان در پایان این جلسه گفت: نیروی انتظامی حتی در تصمیمگیری در خصوص طرح های ترافیکی همواره تعامل خوبی با باشگاه های ورزشی دارد و شرایط مثبتی را در این طرح ها برای ورزشکاران لحاظ کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد تصریح کرد؛ با توجه به نداشتن مجوز و غیرقانونی بودین این فعالیت ها با استعلام از مراجع قضایی و با استفاده از اداره اماکن شهرستان در وهله اول تذکر در نظر گرفته خواهد شد و پس از بی توجهی، برخورد طبق قانون پیشبینی خواهد شد اما تلاش بر این خواهد بود که فعالان در این حوزه به سمت فعالیت های قانونی و تحت مجوز لازم، هدایت شوند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی